آریا بانو
امیدواری فرماندار توکیو به معرفی الگوی جدید در المپیک
سه شنبه 4 آذر 1399 - 19:15:03
آریا بانو - فارس / فرماندار توکیو گفت: بازی‌های المپیک توکیو می‌تواند سمبل مقاومت بشریت باشد و ما امیدواریم الگوی جدیدی را معرفی کنیم.
یوریکو کویکه فرماندار توکیو ابراز امیدواری کرد بازی‌های سال آینده الگویی برای بازی‌های بعد از ویروس کرونا باشد.
وی در این باره گفت: به دنبال توکیو، پاریس و لس‌آنجلس المپیک 2024 و 2028 را برعهده دارند. ما الگوی جدیدی را طراحی خواهیم کرد که برای جهان بعد از کرونا مفید باشد.
المپیک و پارالمپیک توکیو قرار بود امسال برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. کمیته برگزاری بازی‌ها به دنبال راه‌هایی است تا بتواند با وجود افزایش شمار مبتلایان به کرونا در این کشور، بازی‌ها را ایمن و مطمئن برگزار کند.
فرماندار توکیو خاطر نشان کرد: بازی‌ها می‌تواند سمبل مقاومت بشریت باشد. ما با هم کار می‌کنیم تا این دشمن نامریی (کرونا) را شکست دهیم.
وی افزود: میزبان تمام اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که ورزشکاران و دیگر افراد درگیر بازی‌ها ایمن هستند.
به منظور حمایت از مردم ژاپن و سایر کشورهای جهان، کویکه تاکید کرد که بسیار مهم است کاهش بیشتر هزینه‌ها مدنظر قرار داده شود، این در حالیست که وی قول داده برای ساده‌سازی هرچه بیشتر بازی‌ها تلاش کند.
در فاصله 8 ماه مانده به بازی‌های المپیک، پایتخت ژاپن شاهد افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 بوده است. هفته گذشته در طول 3 روز بیش از 500 مورد جدید ثبت شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/459635/امیدواری-فرماندار-توکیو-به-معرفی-الگوی-جدید-در-المپیک
بستن   چاپ