آریا بانو
ماجرای 8 دقیقه، 10 نفره بازی کردن استقلال!
شنبه 1 آذر 1399 - 05:29:56
آریا بانو - ایلنا / تیم استقلال در حالی گل دوم مقابل فولاد را دریافت کرد که یک بازیکنش را در اختیار نداشت.
استقلال تهران بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد را در حالی واگذار کرد که هنوز چند ساعت از آن بازی هم نگذشته اما حواشی عجیب و غریبی به دنبال خود داشته است.
ابتدا ویدیوی از محمود فکری پس از پایان بازی منتشر شد و اکنون هم که مشخص شده بود او با مدافع این تیم درگیری لفظی داشته است. یک مسأله مورد توجه از بازی استقلال مصدومیت عجیب محمد دانشگر بود.
محمد دانشگر هشت دقیقه مانده بود به پایان بازی روی یک صحنه با تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین برخورد می‌کند و مصدومیتی برای او رخ می‌دهد که پزشک تیم با برانکارد و کادرپزشکی به مداوای او می‌پردازند.
پزشک تازه وارد تیم در همزمان شدن درگیری فکری و دیاباته در کنار زمین احساس می‌کند دانشگر می‌تواند به زمین برگردد و این مسأله را به سرپرست تیم یعنی پرویز مظلومی منتقل نمی‌کند. مظلومی که از این ماجرا بی خبر بوده فکر می‌کند دانشگر به زمین بازی بازگشته است.
در همین گیر و دار که نیمکت تیم با حواشی درگیری فکری و دیاباته سرگرم بود، دانشگر در کنار زمین حضور داشت و به زمین مسابقه بازنگشته بود چون مصدومیتش اجازه نمی‌داد دوباره بتواند بازی کند.
بدین ترتیب او از دقیقه 87 از ترکیب خارج می‌شود و تا دقیقه 94 که ابتدا قرار بود شیخ جانشینش شود اما در نهایت بابک مرادی به ترکیب اضافه شد که استقلال در همین مدت زمان گل دوم را دریافت کرد و نتیجه بازی را هم در نهایت واگذار کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/456714/ماجرای-8-دقیقه،-10-نفره-بازی-کردن-استقلال!
بستن   چاپ