آریا بانو
خوراکی‌هایی که به کاهش وزن زنان کمک می‌کنند
پنجشنبه 29 آبان 1399 - 3:57:21 AM
آریا بانو - انتخاب / این یک واقعیت ساده است که رعایت یک رژیم غذایی پایدار و سرشار از غذا‌های کامل، سنگ بنای هر تلاش موفقیت آمیز در کاهش وزن است. اما برخی سبزیجات برای زنان بیشتر موثرند. 
محققان کشف کرده اند که مصرف منظم میوه‌ها و سبزیجات، با کاهش وزن طولانی مدت در طی یک دوره چهار ساله همراه است؛ بنابراین اگر می‌خواهید چربی بدن خود را ذوب کنید حتما میوه و سبزیجات را به رژیم خود بیفزایید:
لوبیا
لوبیا سرشار از کاروتنوئید‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و فیبر است و برای کاهش وزن زنان 33-40 سال مناسب است.
فلفل
فلفل تند می‌تواند به شما در سوختن برخی کالری‌ها کمک کند. یک فنجان از این خوراکی می‌تواند تا سه برابر مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C به شما بدهد، که به شما کمک می‌کند هورمون‌های استرس داخلی بدن شما را که با ذخیره چربی شکم دفع می‌شود، از بدن خارج کنید.
هویج
هویج منبع شگفت انگیز بتاکاروتن است و یک فنجان هویج خام با 184 درصد ارزش روزانه ویتامین A همراه است.
سبزیجات برگ سبز
کلم پیچ، کاهو، کلم، اسفناج، کاسنی و سایر انواع سبزیجات برگ دار در لیست بهترین غذا‌های کاهش وزن برای خانم‌ها هستند.
سیب و گلابی
مطالعات متعددی اثرات غیر قابل انکار کاهش وزن در خوردن سیب را نشان داده است. گلابی‌ها نیز فوق العاده مغذی هستند (مقدار زیادی کربوهیدرات و فیبر خوب دارند)، که به تقویت روده کمک می‌کنند و دارای قدرت ضد التهاب هستند.
موز
موز می‌تواند به شما در ایجاد عضله، لاغری، تقویت روحیه، کاهش استرس، کمک به خواب، تنظیم فشار خون، احساس سیری، کاهش کلسترول بد خون، تقویت روده و تقویت استخوان کمک کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/455497/خوراکی‌هایی-که-به-کاهش-وزن-زنان-کمک-می‌کنند
بستن   چاپ