آریا بانو
بارسلونا روند شکست‌ناپذیری اتلتیکو‌مادرید را متوقف می‌کند؟
پنجشنبه 29 آبان 1399 - 02:39:36
آریا بانو - آخرین خبر / شنبه شب در ورزشگاه متروپولیتانو، اتلتیکو مادرید و بارسلونا با یکدیگر روبرو خواهند شد. این بازی بدون شک مهم‌ترین بازی این هفته از رقابت‌های لالیگاست. اتلتیکو در این بازی لوئیس سوارز و لوکاس توریرا را به علت ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نخواهد داشت. این دو بازیکن در اردوی تیم ملی اروگوئه به بیماری کرونا دچار شده‌اند و در قرنطینه به سر می‌برند و باید دید که شرایط آن‌ها به چه شکل پیش خواهد رفت اما آیا بارسلونا می‌تواند روند شکست ناپذیری اتلتیکو مادرید را خاتمه دهد؟
 اتلتیکو مادرید در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال اسپانیا با انجام 7 بازی هنوز شکست نخورده است. در واقع روخی بلانکو در این 7 بازی 5 پیروزی و 2 شکست داشته‌اند و آمار بسیار خوبی دارند اما این تمام ماجرا نیست بلکه شاگردان دیگو سیمئونه در ورزشگاه خانگی خود یعنی واندا متروپولیتانو عملکرد درخشانی داشته‌اند. آن‌ها در 18 دیدار اخیر در این ورزشگاه شکستی را تجربه نکرده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد که استادیوم خانگی تیم اتلتیکو تبدیل به دژ مستحکمی برای آن‌ها شده است.
در حقیقت آخرین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود به دسامبر 2019 باز می‌گردد که شاگردان سیمئونه در آن بازی به بارسا باخته بودند و باید دید که باز هم بارسلونا می‌تواند روند شکست ناپذیری اتلتیکو مادرید را متوقف کند یا خیر.

http://www.banounews.ir/fa/News/455437/بارسلونا-روند-شکست‌ناپذیری-اتلتیکو‌مادرید-را-متوقف-می‌کند؟
بستن   چاپ