آریا بانو
ممنوعیت‌های تردد برای زنان والیبالیست دردسرساز می‌شود؟
چهارشنبه 28 آبان 1399 - 13:26:39
آریا بانو - به گزارش ایسنا، لیگ برتر والیبال زنان از فردا، 29 آبان ماه با رقابت تیم‌های گروه اول آغاز می‌شود. با توجه به برگزاری متمرکز لیگ، تیم‌های این گروه باید به تهران سفر کنند تا مسابقات خود را طی روزهای 29 آبان، 1 و 3 آذر انجام دهند.
از طرفی با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا در کشور قرار است از اول آذر محدودیت‌های سراسری اعمال شود که شامل ممنوعیت تردد بین استان‌ها نیز می‌شود. البته تاکنون تصمیمی مبنی بر لغو لیگ‌ها گرفته نشده است اما به تازگی سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده که شنبه، 1 آذر در مورد لیگ‌های ورزشی تصمیم‌گیری می‌شود. در این راستا و با توجه به اینکه تیم‌های والیبال شهرداری قزوین و سروقامتان بابل از پنجشنبه در تهران حضور دارند، سوال اینجاست که در صورت لغو لیگ‌ها مشکلی برای بازگشت به شهرهای خود پیدا نمی‌کنند؟
مهناز شاددل، مشاور امور زنان فدراسیون والیبال در مورد برگزاری لیگ‌ها و وضعیت‌ تیم‌های حاضر در تهران به ایسنا گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، گفته‌اند که لیگ‌های گروهی مثل بسکتبال، فوتبال و والیبال می‌تواند برگزار شوند، مگر اینکه شنبه صبح تصمیم دیگری اتخاذ کنند، حتی اعلام کردیم که تیم‌ها از شهرستان به تهران می‌آیند اما گفتند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی ندارد.
او در مورد بازگشت تیم‌ها به شهر خود در صورت تعطیلی لیگ گفت: در این زمینه مشکلی پیش نمی‌آید چون همه آی‌دی کارت مسابقات را دارند و می‌دانند برای لیگ به تهران آمده‌اند. همچنین راحت و بدون مشکل می‌توانند به شهرستان‌های خود برگردند حتی ما برای اطمینان بیشتر نامه هم می‌دهیم که مشکلی پیش نیاید.
برنامه هفته نخست مسابقات گروه اول به شرح زیر است:
پنجشنبه، 29 آبان
شهرداری قزوین _ اکسون تهران، ساعت 14
سایپا تهران _ سروقامتان بابل، ساعت 17
شنبه، 1 آذر
شهرداری قزوین _ سروقامتان بابل، ساعت 14
سایپا تهران _ اکسون تهران، ساعت 17
دوشنبه، 3 آذر
سایپا تهران _ شهرداری قزوین، ساعت 14
سروقامتان بابل _ اکسون تهران، ساعت 17
انتهای پیام 

http://www.banounews.ir/fa/News/454926/ممنوعیت‌های-تردد-برای-زنان-والیبالیست-دردسرساز-می‌شود؟
بستن   چاپ