آریا بانو
دختر 19ساله تیم بسکتبال قزوین: پله به پله بالا آمدیم
سه شنبه 27 آبان 1399 - 01:59:00
آریا بانو - به گزارش ایسنا، هفته اول لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه دوم مسابقات طی روزهای 22 و 23 آبان ماه انجام شد و 6 تیم حاضر در این گروه دو بازی انجام دادند. شورا و شهرداری قزوین نیز که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است در هر دو بازی خود مقابل تیم‌های مولتی کافه مشهد و نوشت افزار کنکو به پیروزی رسید. فاطمه آقازادگان، ملی‌پوش 19 ساله شورا و شهرداری قزوین در پیروزی تیم خود نقش موثری داشت و عملکردش مورد توجه قرار گرفت.
آقازادگان در مورد هفته اول مسابقات به ایسنا گفت: اولین سال حضورمان در لیگ برتر است و سعی کردیم شروع خوبی داشته باشیم. تمریناتمان را هم از خیلی وقت پیش آغاز کرده‌ایم و هفته‌ای 12 جلسه کار می‌کنیم. تیم ما در لیگ نوجوانان، جوانان و دو سال در دسته یک حضور داشت و تلاشمان صعود به لیگ برتر به عنوان بالاترین سطح بسکتبال زنان ایران بود که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد.
او با بیان اینکه عملکردش در هفته اول مسابقات خوب بوده، افزود: به خاطر کرونا برخی تیم‌ها مثل نامی نو اصفهان تمرینات خود را دیرتر شروع کردند اما شورا و شهرداری قزوین تمرینات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از زمان خوبی آغاز کرد. البته با توجه به محدودیت‌هایی که قرار است در هفته‌های آینده اعمال شود اگر لیگ و تمرینات تعطیل شود شاهد افت تیم‌ها خواهیم بود اما در صورت برگزاری تمرینات سعی می‌کنیم آمادگی خود را حفظ کنیم.
این بازیکن در مورد اولین تجربه حضور در لیگ برتر گفت: پیش از این از تیمی لیگ برتری پیشنهاد نداشتم. زمانی که بسکتبال را به صورت حرفه‌ای شروع کردم، خانم حسن‌نایبی(سرمربی تیم قزوین) در لیگ نوجوانان کار می‌کرد و هدفش صعود به لیگ برتر بود به همین دلیل بازیکنان را پرورش داد و پله به پله جلو آمدیم تا به هدفمان رسیدیم که جا دارد از او به خاطر تمام زحماتش تشکر کنم. اکنون هم با اینکه بازیکنانی از تهران، اصفهان و تبریز گرفته‌ایم اما بازیکنان بومی قزوین هم در ترکیب تیم حضور دارند.‌
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/454416/دختر-19ساله-تیم-بسکتبال-قزوین--پله-به-پله-بالا-آمدیم
بستن   چاپ