آریا بانو
مدافعان سلامت همراه با کارگران نمونه اصفهان تجلیل می‌شوند
دوشنبه 26 آبان 1399 - 18:13:17
وزارت رفاه
آریا بانو - مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: امسال در جشنواره "امتنان از کارگران و واحدهای نمونه اقتصادی" علاوه بر معرفی کارگران و واحدهای نمونه از مدافعان بخش سلامت نیز قدردانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، احمدرضا پرنده با اشاره به انتشار فراخوان ثبت نام این جشنواره افزود: امسال در سی و دومین جشنواره "امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید" بدنبال این هستیم تا از تلاشگران نمونه عرصه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا نیز تجلیل شود .
وی تصریح کرد: این 2 قشر در شرایط شیوع گسترده کرونا و برغم خطر ابتلا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در خط مقدم نبرد با کرونا و تحریم‌ها ایستادند و با تامین سلامت مردم و تهیه کالاهای مورد نیاز، نقش مهمی در کاهش نگرانی‌های آحاد جامعه ایفا می‌کنند .
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره مزبور هر سال با هدف تجلیل از کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه و به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در 2 مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود .
وی ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تولید، انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان عرصه کار و تلاش در روند توسعه جامعه در زُمره اهداف برگزاری سی و دومین جشنواره امتنان در استان اصفهان اعلام کرد .
پرنده گفت: ثبت نام سی و دومین جشنواره تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه اقتصادی استان از 14 آبان آغاز شد و تا 14 آذر ادامه خواهد داشت .
وی ابراز امیدواری کرد که اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه با کمک رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی و جامعه کار و تولید استان انجام شود تا نخبگان جامعه کارگری برای ثبت نام در این جشنواره ترغیب و شناسایی شوند .
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از کارگران، گروه‌های کار و کارفرمایان در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی استان خواست تا در مدت زمان تعیین شده در سامانه emtenan.mcls.gov.ir ثبت‌نام کنند .
به گفته وی ارائه شیوه‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌های انتخاب کارگران و گروه‌های کار و واحدهای نمونه است .
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع سه هزار و 700 نفر در این جشنواره ثبت نام کردند که یک هزار و 87 نفر به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت 16 نفر از آنها بعنوان کارگران، گروه‌های کار و کارفرمایان نمونه در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی نمونه استانی معرفی شدند .
از ابتدای شیوع کرونا(اسفند 98) تاکنون حدود 140 نفر از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا به شهادت رسیده اند .

http://www.banounews.ir/fa/News/453910/مدافعان-سلامت-همراه-با-کارگران-نمونه-اصفهان-تجلیل-می‌شوند
بستن   چاپ