آریا بانو
زنده ‌گیری یک گرگ‌ از منزل مسکونی در شهر ارومیه
دوشنبه 26 آبان 1399 - 18:09:07
آریا بانو - فارس / مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه گفت: با توجه به برقراری تماس از سوی شهروندان مبنی برمشاهده چند قلاده گرگ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و گروهی با هماهنگی سامانه 137 به منطقه اعزام و یک قلاده گرگ در یکی از منازل مسکونی زنده گرفته شد.
احسان مهدی پور با اشاره به تماس‌های مکرر شهروندان مبنی بر مشاهده چندین قلاده گرگ در حاشیه شهر ارومیه و در مناطق انهر و خیابان حیدربابا، اظهار داشت: با توجه به برقراری 10 تماس از سوی شهروندان بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و گروهی با هماهنگی سامانه 137 به منطقه اعزام و یک قلاده گرگ در یکی از منازل مسکونی زنده گرفته شد.
وی افزود: گروه‌های شهرداری ارومیه در ارزیابی و بررسی‌های میدانی خود متوجه شدند که 6 قلاده گرگ در نزدیکی منازل مسکونی تردد داشته است.
مدیر سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه تصریح کرد: با توجه به تماس شهروندان مبنی بر اینکه یکی از گرگ‌ها وارد حیاط خلوت منزلی مسکونی در خیابان حیدربابا یک شده و گروه‌های شهرداری سریعا به محل مراجعه و تدابیر لازمه برای ایمنی ساکنین محل را در این خصوص اجرایی کردند.
مهدی پور ادامه داد: با اطلاع به سازمان حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌غربی و با توجه به مسوولیت آن‌ها در قبال حیات وحش، محیط بانان آن سازمان برای زنده گیری به محل دعوت شدند.
وی ادامه خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه مشاهده مجدد گرگ و یا سایر حیوانات وحشی را سریعا به سازمان حفاظت از محیط زیست با شماره 04433827706 و یا سامانه 137 شهرداری اطلاع دهند و تحت هر شرایطی از آسیب رساندن به آن‌ها جلوگیری کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/453874/زنده-‌گیری-یک-گرگ‌-از-منزل-مسکونی-در-شهر-ارومیه
بستن   چاپ