آریا بانو
4گوشه دنیا/ تلاش دو کودک 7 و 11 ساله برای نجات جان مادر
دوشنبه 26 آبان 1399 - 01:23:56
آریا بانو - ایران / بنا بر اطلاعات پلیس یوتا دو کودک 7 و 11 ساله تلاش کرده اند تا مادر خود را از دست پدرشان در زمان مرگ نجات دهند که موفق به انجام این کار نشده اند.
به گفته پسر 11 ساله قربانی، پدرشان با چاقوی آشپزخانه سراغ مادرشان در اتاق خواب رفته تا او را به قتل برساند در همین زمان ابتدا خواهر 7 ساله وی متوجه ماجرا شده و تلاش می کند تا چاقو را از دست پدر بیرون بکشد اما در همین زمان دستش بریده و با وحشت پا به فرار می گذارد و از برادر خود کمک می خواهد .

آریا بانو

این پسر که متوجه ماجرا شده به کمک مادر خود می آید اما با ضربه محکم پدر به گوشه اتاق پرت می شود و در نهایت هنگامیکه متوجه می شود نمی تواند کمکی به مادرش بکند خواهر کوچکترش را برداشته و به خانه همسایه فرار کرده و با اداره پلیس تماس می گیرد.در همین زمان پدر این دو کودک گردن مادرشان را بریده و او را به شکل وحشیانه ای به قتل می رساند با رسیدن ماموران پلیس متهم که تلاش کرده فرار کند دستگیر و به جرم قتل همسر ، کودک آزاری و خشونت خانگی آزاد می شود.
پسر 11 ساله که از ماجرای مرگ مادرش شوکه شده مدام به ماموران پلیس بیان کرده که پدرم این اتفاق را بوجود آورد و مادرم را کشت. 

http://www.banounews.ir/fa/News/453099/4گوشه-دنیا--تلاش-دو-کودک-7-و-11-ساله-برای-نجات-جان-مادر
بستن   چاپ