آریا بانو
3 جانشین احتمالی راموس در صورت جدایی کاپیتان
شنبه 24 آبان 1399 - 21:31:13
آریا بانو - ورزش 3 / قرارداد سرخیو راموس با رئال هنوز تمدید نشده و او از ژانویه می تواند با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود.
مشخص نیست که بالاخره بین رئال مادرید و سرخیو راموس بر سر تمدید قرارداد توافق خواهد شد یا خیر و همچنان احتمال جدایی کاپیتان وجود دارد.
سرخیو راموس از 4 ژانویه آزاد است تا با باشگاه های مدنظرش وارد مذاکره شود. هنوز پیشرفتی در مذاکرات تمدید او با رئال حاصل نشده و هر احتمالی در مورد او را می تواند متصور بود.
طبق ادعای اسپورت، سران رئال در صورت جدایی راموس روی 3 بازیکن نظر مثبت دارند.
اولی پائو تورس مدافع ملی پوش 23 ساله ویارئال است؛ دومی اریک گارسیا مدافع کاتالان منچسترسیتی که سخت مورد توجه بارسا نیز قرار دارد و سومی دیوید آلابا. هر دو اکنون در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارند و نماینده های رئال مترصد فرصت هستند تا با انها وارد مذاکره شوند.
علاقه رئال به اریک گارسیای 19 ساله در نوع خود جالب است. گارسیا محصول آکادمی لاماسیاست و بارسا تابستان امسال تلاش زیادی برای بازگرداندن او داشت ولی منچسترسیتی حاضر نشد مبلغ واگذاری او را کاهش دهد. گارسیا نیز در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و اگر پیشنهاد رئال جدی باشد، بین دو راهی بزرگی قرار خواهد گرفت.
به این دو باید دیوید آلابا را هم اضافه کرد. مدافع اتریشی بایرن تا پایان فصل قرارداد دارد و مذاکرات تمدید او نیز متوقف شده است. مشکل بزرگ در راه جذب آلابا دستمزد بالای این بازیکن است. مشکلی که در مورد تورس و گارسیا وجود ندارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/452493/3-جانشین-احتمالی-راموس-در-صورت-جدایی-کاپیتان
بستن   چاپ