آریا بانو
رئال‌مادرید و کابوس یوونتوس؛ دومین سرقت بعد از رونالدو!
شنبه 24 آبان 1399 - 21:29:57
آریا بانو - ورزش 3 / سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.
 آینده سرخیو راموس در هاله ای از ابهام قرار داشته و ممکن است این مدافع اسپانیایی و متعصب در پایان فصل و بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا شود. هنوز طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و اخباری در مورد نارضایتی سرخیو راموس از پیشنهاد فلورنتینو پرز و احتمال جدایی او در پایان فصل منتشر شده است.
اما نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعد شد یوونتوس در حال بررسی شرایط سرخیو راموس بوده و قصد دارد در صورت عدم توافق این بازیکن با رئال مادرید، برای خرید او اقدام کند. در روزهای آتی جلسه مهمی بین سرخیو راموس و مدیران رئال مادرید برگزار می شود که خروجی این نشست نقش مهمی در آینده کاپیتان لوس بلانکوس دارد.

آریا بانو

ارکان باشگاه یوونتوس نیز در انتظار نتیجه این جلسه بوده و در صورت عدم توافق طرفین برای خرید سرخیو راموس اقدام خواهند کرد. به نظر می رسد سرخیو راموس خواهان قراردادی دو ساله بوده و باشگاه تنها یک سال به او پیشنهاد داده است.
قرارداد سرخیو راموس در پایان فصل به اتمام می رسد و او از حدود یک ماه دیگر به صورت قانونی قادر به مذاکره با تیم های مختلف و حتی بستن پیش قرارداد است. سرخیو راموس علاوه بر کیفیت فنی بالا، نقش مهمی در اتحاد رختکن و رهبری تیم در داخل میدان دارد و بی شک جدایی او ضربه بزرگی به رئال مادرید خواهد زد. یوونتوس دو سال قبل موفق به جذب کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید شد و حالا قصد دارد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه را نیز جذب کند.

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/452467/رئال‌مادرید-و-کابوس-یوونتوس؛-دومین-سرقت-بعد-از-رونالدو!
بستن   چاپ