آریا بانو
پیام مادر رونالدو برای تولد نوه‌اش
شنبه 24 آبان 1399 - 04:21:16
آریا بانو - آخرین خبر / آلانا مارتینا، دختر کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز، به تازگی تولد سه سالگی‌اش را جشن گرفته است. مادر کریستیانو رونالدو که همواره با پیام ها و مصاحبه‌هایش از فوق ستاره پرتغالی حمایت کرده است، در شبکه‌های اجتماعی پیامی برای تولد سه سالگی نوه‌اش منتشر کرد.
به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر 4 فرزند دارد. آلانا مارتینا که دختر او و جورجینا رودریگز است به تازگی تولد 3 سالگی‌اش را پشت سر گذاشته است.
ماریا دولورس، مادر کریستیانو رونالدو، با انتشار این تصویر از خودش در کنار آلانا مارتینا که مربوط به سال‌های قبل است، نوشت:" زمان می‌گذرد، 3 سال است که محبتِ این نوه در قلبمان پر می‌شود. سلامتی همان چیزی است که مادربزرگ می‌خواهد. تبریک می‌گویم نوه‌ی من."
کریستیانو رونالدو 2 دختر و 2 پسر دارد که آلانا مارتینا فرزند مشترک او و جورجینا رودریگز است و در تاریخ 12 نوامبر 2017 به دنیا آمده و به تازگی تولد سه سالگی‌اش را پشت سر گذاشته است. مادر کریستیانو رونالدو شخصیتی است که در زندگی فوق ستاره پرتغالی تاثیرات زیادی دارد و همواره درمورد بیشتر مسائلی که برای پسرش چه در زندگی شخصی و چه در فوتبال حرفه‌ای پیش آمده، سعی کرده که نقش حامی را ایفا کند.

http://www.banounews.ir/fa/News/451933/پیام-مادر-رونالدو-برای-تولد-نوه‌اش
بستن   چاپ