آریا بانو
آفت رختکن رئال مادرید پیدا شد!
جمعه 23 آبان 1399 - 00:46:33
آریا بانو - ورزش 3 / به نظر می رسد بازیکنان رئال مادرید رابطه چندان خوبی با دستیار زین الدین زیدان ندارند.
دیوید بتونی در طول سالهای حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید رابطه خوبی با او داشته و همیشه در رختکن لوس بلانکوس حاضر بوده است. این دستیار 48 ساله و فرانسوی در حال حاضر موقعیت خوبی در رختکن رئال مادرید ندارد و بازیکنان معتقدند حضور او باعث کاهش اتحاد در بین اعضای این باشگاه شده است.
نشریه موندودیپورتیوو مدعی شد دیوید بتونی رابطه سردی با بازیکنان داشته و بسیاری او را مسئول جدایی خامس رودریگز و گرت بیل می دانند. به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان حاضر در رختکن معتقدند که بتونی در این مدت زین الدین زیدان را تحت فشار قرار داده است تا درمورد خامس و بیل سخت گیرانه تر عمل کند و در نهایت این دو بازیکن در تابستان رئال مادرید را به ترتیب به مقصد اورتون و تاتنهام ترک کردند.
بتونی همچنین به دلیل حمایت از مارسلو و ایسکو مقصر شناخته شده و برخی بازیکنان تصور می کنند این دو بازیکن در شرایط فعلی لایق حضور در رختکن رئال مادرید نیستند. این دو بازیکن در فصل جدید هرگز عملکرد خوبی نداشته و به شدت مورد انتقاد رسانه ها و هواداران قرار گرفته اند. با این حال به نظر می رسد زیدان اعتماد فراوانی به دستیار 48 ساله خود دارد و بیاید دید واکنش او به این نارضایتی ها از سوی برخی بازیکنان رئال مادرید چیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/451309/آفت-رختکن-رئال-مادرید-پیدا-شد!
بستن   چاپ