آریا بانو
به مسی گوش می‌دهم و از او یاد می‌گیرم
پنجشنبه 22 آبان 1399 - 22:07:34
آریا بانو - ورزش 3 / پدری، ستاره جوان بارسلونا مدعی شد تلاش می کند به نصحیت های لیونل مسی گوش فرا دهد.
یک سال قبل بود که بارسلونا با باشگاه لاس پالماس برای جذب پدری 17 ساله به توافق رسید و حالا او در هفته های اخیر با درخشش در ترکیب بارسلونا تحسین بسیاری را برانگیخته است. پدری در مصاحبه ای در مورد رابطه اش با لیونل مسی صحبت کرده و رفتار ستاره 32 ساله بارسلونا را مانند یک کاپیتان واقعی توصیف کرد.
پدری گفت: "رابطه ام با لیونل مسی خیلی خوب است. او همیشه در زمین به شما مشاوره می دهد. این همان کاری است که من فکر می کنم یک کاپیتان باید انجام دهد و با توجه به اینکه مسی دستاوردهای بزرگی در فوتبال داشته و فاتح عناوین فراوانی شده، می داند که باید در رابطه با چه مواردی توضیح دهد.
اینکه مسی به شما مشاوره می دهد برای هر بازیکنی یک افتخار است و من سعی می کنم همیشه به حرف های او گوش داده و از مسی بیاموزم، زیرا می دانم این کار برای من بسیار خوب خواهد بود.
بهبود آمار گلزنی؟ بله، این همان چیزی است که باید آن را بهبود ببخشم. هر زمان که بتوانم به تمرین برای افزایش قدرت ضربه زدن ادامه می دهم. البته شرایط فیزیکی من نیز باید بهتر شود و من روی این خصیصه نیز کار می کنم. بازی کردن برای بارسلونا دشوار است و من از همان روز اول به شدت تلاش کردم. رونالد کومان نیز با میدان دادن به من در بازی های مهم به من اعتماد به نفس داد و من می خواهم به این روند ادامه دهم."

http://www.banounews.ir/fa/News/451242/به-مسی-گوش-می‌دهم-و-از-او-یاد-می‌گیرم
بستن   چاپ