آریا بانو
ادعای مجری دروغ 100 میلیونی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در تلویزیون
سه شنبه 20 آبان 1399 - 14:55:06
پرشین وی - اخبار
آریا بانو - در این مطلب درباره دروغ ریحانه پارسا و مهدی کوشکی درباره ازدواج شان و دستمزد آنها صحبت می شود

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی زوج بازیگر پرحاشیه سینمای ایران بودند که بلافاصله بعد از خبر ازدواج شان در برنامه پانوراما شرکت کردند و مصاحبه پربیننده ای را انجام دادند. حال محمدرضا یزدانپرست مجری جنجالی تلویزیون از دستمزد 100میلیونی برای دروغ ریحانه پارسا و مهدی کوشکی پرده برداشت.
دروغ ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
محمدرضا یزدانپرست، در توئیتی به دستمزد این دو بازیگر برای حضور در ویژه‌برنامه سیزده‌بدر پانوراما اشاره کرد: «برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده، 100میلیون تومن در فروردین99 گرفتند و مهمان پانوراما شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج‌نمایی! مقصر کسی نیست که ابتذال می‌فروشد. مخاطبِ زردپسند، خریدار ابتذال شده! »

آریا بانو

دروغ ریحانه پارسا و کوشکی
جزئیات بیشتر درباره مهاجرت ریحانه پارسا و حواشی او
قبل از جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی، وی واقعیتی از زندگی خود را گفت که
فرزند طلاق است. او همچنین موضوع دیگری را هم گفت: اینکه ازدواجش شرعی
نبوده و فقط با کوشکی در یک خانه زندگی کرده است!
بعد از طلاق با کوشکی «ریحانه پارسا» تصمیم به سفر به ترکیه گرفت او هدف
از این سفر را ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش اعلام کرد.

آریا بانو

بازیگر پرحاشیه
او حاشیه‌های بسیار دیگری را هم رقم زد، از ادعاهایی درباره مهریه تا انتشار
فیلم‌هایش با دیگران و جدال لفظی با یکی دیگر از بازیگران زن.
ریحانه پارسا پس از سفر به ترکیه دست از حاشیه بر نداشت و در مصاحبه ای جنجالی که با مسیح علینژاد، ضدانقلاب فراری و مجری پروژه «چهارشنبه های سفید» داشت از حواشی زندگی خود در ایران پرده برداشت و گفت: که بعد از کمپین علینژاد چند بار قصد بی حجابی در خیابان و مترو را داشته و در مورد ازدواجش با مهدی کوشکی گفت که ازدواجی بین ما و کوشکی نبوده و دیگر به ایران بر نمی گردد.

آریا بانو

دروغ ریحانه پارسا و مهدی کوشکی
مهاجرت ریحانه پارسا
این دختر کم تجربه و حاشیه ساز نتوانست مسیر درستی برای شهرت را انتخاب کند و در مسیری اشتباه قدم برداشت و این قدم های اشتباه را تا جایی ادامه داد تا بهانه ای برای پروژه سیاسی خبرنگار ضدایرانی که تمام تلاشش به انحراف کشیدن این گونه افراد برای ترویج بی حجابی در ایران است بشود اما این دختر حاشیه ساز کوچکتر از آن است که الگویی برای جوانان ایران باشد.

آریا بانو

بازیگر جنجالی
ریحانه پارسا این حواشی را در حالی انجام داد که دو پروژه سینمایی را در حال اکران در سینمای ایران دارد او همچنین در ادامه حواشی خود در مصاحبه با علینژاد کشف حجاب کرد اما خودش گفته است که اندازه موهای سرش کمتر از دو سانتی‌متر است و قوانین جمهوری اسلامی را زیر پا نگذاشته است! حال باید دید با این حواشی این فیلم های در حال اکران چه سرنوشتی برایشان پیش می آید.
اینستاگرام و جهان نیوز

http://www.banounews.ir/fa/News/449390/ادعای-مجری-دروغ-100-میلیونی-ریحانه-پارسا-و-مهدی-کوشکی-در-تلویزیون
بستن   چاپ