آریا بانو
علت عدم دعوت کریمی به اردوی تیم ملی مشخص شد
يکشنبه 18 آبان 1399 - 13:00:44
آریا بانو - ورزش 3 / برای بازی با بوسنی علی کریمی به اردوی تیم ملی دعوت نشد. در حالی که او در بازی با ازبکستان و مالی که البته بازی دوم برگزار نشد یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بود. 
علی کریمی بعد از بازگشت از اردوی ترکیه زمان زیادی را برای انتخاب تیم از دست داد و از تمرینات گروهی و شرایط بازی بدور شد. او مدت ها در حال مذاکره با دو باشگاه استقلال و سپاهان بود و در نهایت تیم القطر را برای بازی انتخاب کرد. کادر فنی تیم ملی که اوضاع این بازیکن را رصد می کرد در نهایت به خاطر دور بودن علی کریمی از شرایط تمرین و بازی برای دیدار با بوسنی او را در لیست قرار نداد. با این حال علی کریمی هم چنان یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ است و در صورت اینکه در هفته های آتی از نظر فنی شرایط بهتری پیدا کند به اردوی آتی تیم ملی دعوت خواهد شد. 
البته برای این اردو تنها علی کریمی نیست که به این دلیل به اردوی تیم ملی دعوت نشده است. چند بازیکن دیگر هم به خاطر اینکه از شرایط مسابقه و بازی دور شده اند به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند. می شود سردار آزمون و مهدی طارمی را مثال زد. سردار آزمون به دلیل سرماخوردگی شدید چند هفته ای در ترکیب زنیت غیبت داشت و به همین بهانه برای بازی با بوسنی در لیست قرار نگرفت. از سویی مهدی طارمی هم به دلیل حضور اندک در ترکیب پورتو به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا در روزهای آتی با تلاش بیشتر به ترکیب ثابت این تیم نزدیک شود. علیرضا بیرانوند هم شرایط مشابهی دارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/447610/علت-عدم-دعوت-کریمی-به-اردوی-تیم-ملی-مشخص-شد
بستن   چاپ