آریا بانو
پیراهن چینی استقلال با برچسب کارگزار جدید
شنبه 17 آبان 1399 - 19:31:46
آریا بانو - آخرین خبر / لباس استقلال در بازی با مس رفسنجان توسط کدام برند تولید شده است؟
به گزارش فوتبالی، در شرایطی که استقلال در دوران مدیریت احمد سعادتمند، قرارداد همکاری‌اش با شرکت آل‌اشپورت را برای فصل بیستم تمدید کرد اما تیم جدید مدیریتی استقلال از این قرارداد راضی نبوده است.
آخرین خبر درباره البسه استقلال مربوط به خبری بود که دیروز در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد. بر اساس این خبر، لباس برای تیم توسط کارگزار باشگاه تهیه شده است و ان‌شاءالله استقلال در لیگ بیستم با یکی از بهترین برند های معروف لباس در مسابقات شرکت خواهد کرد.
در چنین شرایطی، استقلال امروز با لباسهایی به میدان آمده که هیچ خبری از لوگوی برند تولید کننده رویش دیده نمی‌شود و آبی‌ها روی لباس و شرتشان برچسب تبلیغاتی زده‌اند تا اینگونه مشخص نباشد که استقلال از لباس دیگری به جز لباس آل‌اشپورت استفاده کرده است.
البته تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد لباس امروز استقلال، لباسی است که سالها قبل به عنوان لباس هواداری این تیم در صفحه اینستاگرام تولیدکننده لباس این تیم، برای فروش گذاشته شده بود. پیراهن یک شرکت چینی که برچسب کارگزار جدید، روی لباس استقلال رفته و البته چون باشگاه استقلال هنوز نام این برند چینی را نیاورده، ما هم نامش را نمی‌آوریم تا خود باشگاه معرفی کند. البته این برند می‌توانست حداقل طرح پیراهن را عوض کند تا شناسایی نشود، اما ظاهرا وقتی برای این کار نبوده است!

http://www.banounews.ir/fa/News/447053/پیراهن-چینی-استقلال-با-برچسب-کارگزار-جدید
بستن   چاپ