آریا بانو
روایت رادیویی ارشا اقدسی از صحنه‌ای که مرگ را در آن به چشم دید!
جمعه 16 آبان 1399 - 16:14:17
آریا بانو - مهر / ارشا اقدسی که شب گذشته 15 آبان مهمان تلفنی منصور ضابطیان در برنامه «پنجشنبه جمعه» بود، در ابتدا درباره وضعیت جسمانی خود گفت: الان از اتاق ام آر آی بیرون آمده‌ام، آسیب‌های مختلفی داشتم ولی فرصت رسیدگی به آنها را نداشتم و الان در این وقت شب فرصتی پیدا کردم تا یک پکیج کامل ام آرآی داشته باشم!
وی درباره نظرش نسبت به شغلی که دارد و اینکه چقدر دوستش دارد، بیان کرد: بدلکاری کاری نیست که دوستش داشته باشم بلکه عاشقش هستم!
بدلکار و بازیگر فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال به مهمانی‌ای رفته‌ای که کسی تو را نشناسد، اظهار کرد: بله بسیار زیاد! البته خیلی اهل مهمانی رفتن نیستم ولی اینکه در جایی کسی شما رو نشناسد گاهی جالب است و حس آزادی خاصی به انسان می‌دهد!
اقدسی خاطره‌ای از کارهای بدلکاری خود را این‌طور بیان کرد: حدود 15 سال پیش هنگام ضبط فیلم «مخمصه» آقای سجادی، صحنه‌ای بود که در آن استاد مرحومم پیمان ابدی با ماشین از روی جایی پرشی انجام می‌داد و من باید با موتور از زیر آن رد می‌شدم. در آنجا بود که مرگ را با چشمان خودم از نزدیک دیدم و لحظه‌ای فکر کردم که همه چیز تمام شد. نگاهم به اگزوز ماشین بود و فکر نمی‌کردم که دیگر از زیر آن زنده بیرون بیایم. حتی وقتی که با موتور رد شدم و روی زمین خوابیدم سرم را بالا آوردم و فکر کردم مرده‌ام و چیزهایی که می‌بینم مربوط به بعد از مرگم است! صحنه‌ای فوق‌العاده ترسناک و در عین حال هیجان‌انگیز بود.
بدلکار فیلم «خروج» حاتمی‌کیا درباره علاقه‌اش به بازگشت به دوران کودکی توضیح داد: دلتنگی برای دوران کودکی دو نوع است، یا حسرت آن دوران را دارید یا اینکه از شدت خوب بودن آن دوران برای آن دلتنگ شوید. من دوران کودکی فوق‌العاده‌ای داشتم و خیلی خوب از آن دوران استفاده کردم و حسرتی در این باره ندارم و اگر فرصتی بود که دوباره آن دوران را تجربه کنم قطعاً به همان میزان از آن لذت می‌بردم.
برنده جایزه SAG برای فیلم جیمز باند عنوان کرد: گاهی بعضی از آسیب‌دیدگی‌ها بر اثر اشتباهات پیش افتاده و ساده است. مثلاً چند شب پیش حین بازی فوتبال یکی از دوستان هنگامی که می‌خواستم توپ را به او پاس بدهم مشت من و توپ را با هم شوت کرد و دست من آسیب دید.
«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 22 همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/446162/روایت-رادیویی-ارشا-اقدسی-از-صحنه‌ای-که-مرگ-را-در-آن-به-چشم-دید!
بستن   چاپ