آریا بانو
عرضه مستقیم فرش و تابلو فرش دستباف از تولید به مصرف
پنجشنبه 15 آبان 1399 - 16:06:16
زنان خبر
آریا بانو - مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف گفت: دنیایی از زیبایی های فرش و تابلو فرش دستباف بافندگان سراسر ایران در مجتمع تجاری دنیای نور در فضایی بیش از 1000 متر در سالن نمایشگاهی در بزرگراه شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

به گزارش بانو نیوز ، ایرج مرتضوی مدیر اجرایی نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف اظهار داشت: ساعت بازدید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 22 و پنجشنبه و جمعه وایام تعطیل از ساعت 11 تا 22 است.
وی افزود : تولیدکنندگان و فعالان حوزه فرش دستباف از استان های اصفهان، قم، فارس، آذربایجان غربی وچهارمحال بختیاری در این سالن نمایشگاهی حضور دارند.
وی تاکید کرد : این گرد همایی با هدف حمایت از کالای ایرانی و ارتقا و هماهنگی میان تولیدکنندگان فرش و تابلو فرش دستباف مناطق بافت فرش ازجمله قم ،نایین،اصفهان ،تبریز،کاشان ،فرش های بختیاری و عشایری و فرش های مدرن و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود.
ایرج مرتضوی در ادامه افزود : علاوه بر عرضه مستقیم فرش، طرحهای فروش نقد واقساط بدون واسطه انجام می شود.
این نمایشگاه در میدان رسالت، سالن نمایشگاهی مرکز خرید دنیای نور برگزار می شود و همه روز برای بازدید مخاطبان و علاقمندان از ساعت 15 تا 22 با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده است.
انتهای متن/*

http://www.banounews.ir/fa/News/445619/عرضه-مستقیم-فرش-و-تابلو-فرش-دستباف-از-تولید-به-مصرف
بستن   چاپ