آریا بانو
درخواست فرمانده عملیات مدیریت کرونا برای توقف پروژه‌های سینمایی
سه شنبه 13 آبان 1399 - 22:04:23
آریا بانو - ایسنا / فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صدا و سیما درخواست کرد با توجه به شیوع کرونا هرچه سریع‌تر نسبت به توقف پروژه‌های سینمایی اقدام کنند.
این در حالیست که طی روزهای گذشته منوچهر هادی که این روزها مشغول ساخت سریال «گیسو» در تهران است درباره خبر تعطیلی پروژه ها گفته بود: فکر می‌کنید ما نگران جان و سلامتی خود نیستیم. آیا از سینماگران اگر کسی مبتلا به کرونا شده و یا از دنیا رفته او را به زور سر کار آورده اند یا تهدید شده اند؟ نخیر همه این عزیزان عقل و شعور دارند و به خواست و میل خودشان هست که کار می‌کنند و اکثر آنها مجبورند برای گذران زندگی و معیشتشان در این شرایط هولناک سلامت خودشان را به خطر بیندازند و کار کنند.
عزیزان دلسوز اول مسایٔل مالی هنرمندان حوزه تصویر را حل کنید بعد پیشنهاد تعطیلی پروژه ها را بدهید. البته که این وظیفه دولت و مسیٔولین هست ولی از آنجا که ایشان هیچ مسیٔولیتی جز توصیه به زدن ماسک ندارند، که آن را هم باید خودمان خریداری کنیم بیخیالشان می‌شویم، یعنی شدیم، مدتهاست. پس ما را به حال خودمان بگذارید اگر هم عمرمان به دنیا نبود، نبود مگر مهم است؟

http://www.banounews.ir/fa/News/443569/درخواست-فرمانده-عملیات-مدیریت-کرونا-برای-توقف-پروژه‌های-سینمایی
بستن   چاپ