آریا بانو
طرز تهیه شیک پروتئینی شکلاتی بدون شکر برای دیابتی‌ها
سه شنبه 13 آبان 1399 - 17:54:09
آریا بانو - کتاب کاله/ شیک پروتئینی شکلاتی؛ چشمان‌تان را چند بار باز و بسته کنید و دوباره بخوانید: شکلات! بله درست خوانده‌اید! ما به دنبال راهی برای تلطیف دشواری‌ها و کم‌وکاستی‌های رژیم دیابتی شما هستیم تا هم لذت برده باشید و هم سالم بمانید. این شیک پروتئینی متشکل از موادی است که به تمام هوس‌های شکلاتی شما پایان خواهد داد. شما با این ترکیب فوق العاده می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی بابت مصرف شکر بیش از اندازه از نوشیدنی خود لذت ببرید. اگر دوست‌دار شکلات هستید اما به علت رژیم غذایی خود محدودیت استفاده از آن را دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا طرز تهیه این شیک را به شما آموزش دهیم.
مواد لازم برای تهیه شیک پروتئینی شکلاتی بدون شکر
شیر بادام بدون شکر یک چهارم پیمانه
پنیر پروسس شده نصف پیمانه
پودر کاکائو بدون شکر دو قاشق غذاخوری
پودر پروتئین جو نصف پیمانه
استیویای شکلاتی یک قاشق مرباخوری
یخ خرد شده یک پیمانه
طرز تهیه شیک پروتئینی شکلاتی بدون شکر
مرحله اول
این شیک پروتئینی شکلاتی بدون شکر از ترکیب شیر بادام غنی شده با پروتئین، پنیر پروسس، و پودر پروتئین تشکیل شده است؛ این ترکیب بدون شکر بسیار مناسب افرادی است که دارای رژیم غذایی هستند که محدودیت مصرف شکر در آن تاکید شده است و کاملا می‌تواند با میلک شیک شکلاتی رقابت کند. راز طعم بی‌نظیر شکلاتی این شیک نیز افزودن دو قاشق غذاخوری پودر کاکائوی بدون شکر و یک قاشق مرباخوری مایع استیویای شکلاتی است.
مرحله دوم
پس از ترکیب تمام مواد اولیه این شیک داخل مخلوط کن، آنها را به مدت یک دقیقه خوب با هم هم بزنید تا کاملا یک‌دست شوند؛ فراموش نکنید که این ترکیب می‌تواند بسیار چاق کننده باشد پس در انتخاب مقدار مصرف خود با توجه به رژیم غذایی‌تان دقت کنید. شیک شما حالا آماده است؛ نوش جان.
منبع: healthline

http://www.banounews.ir/fa/News/443358/طرز-تهیه-شیک-پروتئینی-شکلاتی-بدون-شکر-برای-دیابتی‌ها
بستن   چاپ