آریا بانو
واکنش پاتریک ویرا به واقعه کلیسای نیس
جمعه 9 آبان 1399 - 13:59:21
آریا بانو - ورزش 3 / پاتریک ویرا اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی نیس به حمله اخیر به کلیسای این شهر واکنش نشان داد و گفت این اتفاق روی تیمش تاثیر خواهد گذاشت.
بعد از حمله‌ای که به کلیسای کاتولیک نتردام شهر نیس فرانسه انجام شد و به کشته شدن سه نفر انجامید، پاتریک ویرا اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی نیس نسبت به این حمله واکنش نشان داد و گفت فاجعه در شهر نیس بدون تردید روی تیم او و بازیکنانش تاثیر خواهد گذاشت.
با اینکه شاگردان پاتریک ویرا بعد از حمله در لیگ اروپا به مصاف تیم هاپوئل بئرشوا رفته و موفق شدند سه امتیاز این بازی را بدست بیاورند تا فرصت خوبی برای صعود به مرحله حذفی این رقابتها پیدا کنند اما ویرا به خبرنگاران گفت در جریان این بازی فکر و ذهن بازیکنانش نه به فوتبال بلکه به حمله‌ای که در شهرشان اتفاق افتاده بود معطوف بوده است.
پاتریک ویرا در واکنش توییتی منتشر کرد و نوشت: " امشب فوتبال در وهله دوم اهمیت بود. اما برایمان مهم بود که در این مسابقه بازی کنیم و پیروز شویم تا به شهرمان ادای احترام کنیم. شهری که یک بار دیگر با فاجعه ای دراماتیک روبرو شده است. فکر و ذهن ما با قربانین و خانواده و نزدیکان آنها است. ما آنها را هرگز فراموش نمی کنیم".

http://www.banounews.ir/fa/News/440272/واکنش-پاتریک-ویرا-به-واقعه-کلیسای-نیس
بستن   چاپ