آریا بانو
عربشاهی: باشگاه پرسپولیس مدیری بزرگ‌تر از سمیعی می‌خواهد
جمعه 9 آبان 1399 - 13:57:06
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مدیرعامل جدید پرسپولیس صحبت‌هایی را بیان کرد.
ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: سمیعی سمت مدیریتی داشته و مدیرکل حراست وزارت ورزش بوده است. به هر حال تا زمانی که وزارت ورزش متولی باشگاه پرسپولیس است مدیرعامل این باشگاه را انتخاب می کند. پیشکسوتان و هواداران دوست دارند گزینه های مورد علاقه شان از جمله دادکان، پروین و خوردبین که سابقه مدیریتی دارند مدیرعامل تیم محبوبشان شوند اما وزارت ورزش تصمیم نهایی را در این باره می گیرد. 
او ادامه داد: با وجود اینکه سمیعی پست مدیریتی در زمینه های مختلف داشته است اما باشگاه پرسپولیس مدیر بزرگی می خواهد که اسم و رسم دار باشد. همچنین مدیرعامل پرسپولیس باید فوتبالی باشد تا بتواند مسائل این باشگاه را درک کند. ما باید فردی را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کنیم که به نحو احسن برای باشگاه و هواداران کار کند. فضای آرامی در تیم پرسپولیس وجود ندارد و هجمه زیادی به این تیم وارد شده است و سمیعی باید آرامش را به این تیم بازگرداند. همچنین مدیرعامل پرسپولیس باید با پیشکسوتان و هواداران هماهنگ شود و به صورتی رفتار کند که رضایت آنها را جلب کند. 
عربشاهی بیان کرد: من از سلطانی فر درخواست می کنم که پروین و خوردبین را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب کند تا آنها بتوانند به سمیعی مدیرعامل جدید باشگاه کمک کنند. 
او درباره انتخاب ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: شکوری بازیکن پرسپولیس بوده است اما به نظرم فرد بزرگ تری می توانست به جای شکوری معاون باشگاه پرسپولیس شود.
پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: به نظرم سمیعی حرفه ای تر از مهدی رسول پناه در مدیریت باشگاه پرسپولیس عمل می کند. او باید برنامه ریزی درستی انجام بدهد که به پرسپولیس بتواند کمک کند. فضای مجازی باعث شده که به تیم پرسپولیس و هواداران لطمه بزند و اولین کاری که سلیمی می کند این است که هجمه های وارد شده را با سیاست و درایت مدیریتی اش از تیم خارج کند. همچنین او باید به هواداران نزدیک شود تا به موفقیت دست یابد. 
او در پایان گفت: رسول پناه بدهی برانکو را به طور کامل پرداخت کرد و کار مدیرعامل جدید پرسپولیس راحت شد. البته سمیعی باید حاشیه ها را کم کرده و ارتباط نزدیکی با پیشکسوتان و هواداران برقرار کند تا بتواند موفق شود. 

http://www.banounews.ir/fa/News/440253/عربشاهی--باشگاه-پرسپولیس-مدیری-بزرگ‌تر-از-سمیعی-می‌خواهد
بستن   چاپ