آریا بانو
فنونی زاده: امیدوارم سمیعی موفق شود
جمعه 9 آبان 1399 - 11:49:01
آریا بانو - باشگاه خبرنگاران / پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه توضیحاتی را مطرح کرد.
 مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من شناختی از سمیعی ندارم، اما او مدیرکل حراست وزارت ورزش بوده و با وجود جوانی اش پست مهمی داشته و به طور حتم مدیر کار بلدی است. البته سمیعی باید وارد باشگاه پرسپولیس شود و بعد از مدتی متوجه می‌شویم که او قدرت و کارایی دارد و این موضوع را زمان ثابت می‌کند. امیدوارم سمیعی بتواند کارهایش را به درستی انجام بدهد و به موفقیت دست یابد. البته او باید حواسش را جمع کند تا با مشکل مواجه نشود.
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مدیرعامل پرسپولیس دکترای مدیریت ورزش هم داشته باشد باید بداند که با 40 میلیون هوادار این تیم مواجه است و همه را باید راضی نگه دارد و با عملکردش دل هواداران را به دست آورد. همچنین رسول پناه سرپرست سابق پرسپولیس طلب برانکو و مابقی خارجی‌ها را داده و بدهی‌ها در این تیم کمتر شده است و این موضوع به نفع سمیعی خواهد بود. علاوه بر این سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش بوده است و او می‌تواند نظم و انضباط را در تیم پرسپولیس ایجاد کند. البته کریم باقری کاپیتان بیرون از زمین مسابقه است و او توانسته به خوبی حاشیه‌ها را از اطراف تیم دور کند.
امیدوارم سمیعی با کمک پیشکسوتان پرسپولیس موفق شود
فنونی زاده بیان کرد: من تا جایی که شنیدم سمیعی چند پیشکسوت پرسپولیس را دعوت کرده است تا با یکدیگر همفکری کنند. به نظرم پیشکسوتانی همانند پروین، ذوالفقار نسب، پنجعلی، درخشان و مایلی کهن باید عضو هیئت مدیره پرسپولیس شوند تا آن‌ها بتوانند به سمیعی در اداره امور باشگاه کمک کنند. همچنین سمیعی باید تمرکزش را برای موفقیت تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا معطوف کند. برنامه‌های مدیرعامل جدید پرسپولیس روی کاغذ فوق العاده است و امیدوارم سمیعی با کمک پیشکسوتان بتواند کارهای خود را انجام بدهد و آرزوی موفقیت برای او دارم.
انتخاب شکوری مهمترین دستاورد وزارت ورزش برای پرسپولیس است
او درباره اینکه ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، بیان کرد: شکوری یکی از بازیکنان پرسپولیس بوده که زحمت زیادی برای این تیم کشیده و تحصیلکرده است و با تجربه خوبی به پرسپولیس برمی گردد. به نظرم انتخاب شکوری به عنوان یکی از معاونان سمیعی مهمترین دستاورد وزارت ورزش برای باشگاه پرسپولیس است.
او خاطر نشان کرد: سمیعی باید باشگاه پرسپولیس را به خوبی مدیریت کند تا بازیکنان تمرکزشان معطوف به فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. من به سمیعی خوشامد می‌گویم و به نظرم علی پروین هم انتخاب مدیرعامل جدید پرسپولیس را به فال نیک می‌گیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/440201/فنونی-زاده--امیدوارم-سمیعی-موفق-شود
بستن   چاپ