آریا بانو
پس‌لرزه‌های مدیریتی استقلال هنوز به چشم می‌آید
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:52:16
آریا بانو - خبر ورزشی / صادق ورمزیار گفت: استقلال نباید در فصل یارگیری خیلی به جابه‌جایی فکر می‌کرد و مهم این بود که شاکله اصلی تیمش را حفظ می‌کرد که نکرد.
صادق ورمزیار، کاپیتان و بازیکن اسبق تیم استقلال درباره شرایط این روزهای این تیم با ما همکلام شد.
اوضاع تیم استقلال پس از تغییر و تحولات اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟
فکر می‌کنم به طور کلی شما وقتی ثبات مدیریتی در یک تیم نداشته باشید قطعاً تأثیر مستقیمش را درون تیم‌تان می‌بینید. یک مورد دیگرش همین جذب نادری! همان‌طور که پس‌لرزه‌هایش را در روزهایی که استقلال در دوحه بود دیدیم و هنوز هم شاهد برخی اتفاقات هستیم. 
انتخاب محمود فکری را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به نظرم آوردن محمود اقدام مثبتی بود. ضمن اینکه او رزومه خوبی در لیگ یک داشته و در لیگ برتر فصل قبل هم در 7، 8 بازی آخر نشان داد خوب می‌تواند تیمش را هدایت کند. علاوه بر نتیجه‌گیری، تیم او بازی خوبی هم ارائه می‌کرد. 
کادرش را چطور می‌بینید؟
خب حضور مربیانی مانند صمد مرفاوی که خودش در لیگ برتر مربیگری کرده و یا سیروس دین‌محمدی که سابقه کار در لیگ یک را داشته نشان می‌دهد که جوانی، شجاعت و تدبیر، همگی در کنار هم قرار گرفته‌اند اما یک نکته مهم وجود دارد. 
چه نکته‌ای؟
استقلال نباید در فصل یارگیری خیلی به جابه‌جایی فکر می‌کرد و مهم این بود که شاکله اصلی تیمش را حفظ می‌کرد که نکرد. استقلال باید نواقصش را برطرف می‌کرد نه اینکه بازیکن از دست بدهد. ولی با همین نفراتی که جذب شده‌اند هم می‌توان به استقلال امیدوار بود. البته اگر غیر از دیاباته، میلیچ هم برگردد و علی کریمی هم قراردادش را تمدید کند. در آن صورت محمود می‌تواند به تیمش امید داشته باشد. 
نادری را مثال زدید در ابتدای صحبت، او به کار استقلال می‌آید؟
امیدوارم مشکلات این‌چنینی زودتر تمام شود. درباره خودش هم باید گفت بازیکن توانمندی است که قدرت حمل توپ دارد. در فوتبال ما بازیکنانی که چنین قدرتی داشته باشند کم هستند و این از برتری‌ها و مشخصه‌های بارز نادری است. بازیکنی است که توپ را برمی‌دارد و به خط جلو اضافه می‌شود. 
نادری و میلیچ می‌توانند زوج خوبی باشند؟
به نظرم نادری، میلیچ و زکی‌پور هر سه دفاع چپ هستند و خیلی نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند و باید یکی از آنها در ترکیب باشد. مهمترین چیز برای نادری این است که بتواند با تلورانس کم و بدون مصدومیت در خدمت تیم استقلال باشد و در آن صورت به کار تیم می‌آید. ضمن اینکه باید با زکی‌پور و میلیچ رفیق و رقیب باشند. 
بردهای اخیر در دیدارهای تدارکاتی خوب است یا نه؟
برد همیشه خوب است. حتی در بدترین شرایط به تیم انرژی و روحیه می‌دهد. اعتمادبه‌نفس بازیکنان را بالا می‌برد ولی به شرطی که ایرادها گم نشوند و مشکلات را ببینند.

http://www.banounews.ir/fa/News/439672/پس‌لرزه‌های-مدیریتی-استقلال-هنوز-به-چشم-می‌آید
بستن   چاپ