آریا بانو
اعتراض چراغ خاموش ارسلان به باشگاه
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:48:35
آریا بانو - ایران ورزشی / غیبت گیتاریست استقلال در بازی تدارکاتی این تیم نشان می‌داد خبرهایی است، البته از چندی پیش دوستان نزدیک ارسلان گفته بودند او از اینکه پولش را پرداخت نکرده‌اند و مجبور است خانه‌اش را پس بدهد ناراحت است، اما قرار بود شکل اعتراض او به این ماجرا به‌گونه‌ای دیگر باشد که نشد. ارسلان مطهری که بشدت از بی‌توجهی باشگاه ناراحت است از قرار معلوم تصمیم گرفته با غیبت در بازی تدارکاتی اعتراض خودش را به گوش مسئولان برساند.
ارسلان نشان داده در چنین شرایطی نمی‌تواند ساکت بنشیند و اعتراضش را هرطور که هست بیان می‌کند؛ یا به‌صورت پست گذاشتن و یا غیبت کردن در تمرین. اما شاید این نحوه اعتراض برای او گران تمام شده و فکری نخواهد او را در ترکیب اصلی قرار دهد. مسلم است در روزهایی که پنجره نقل‌و‌انتقالات به‌خاطر شکایت شفر بسته شده باشگاه استقلال تمام هم‌و‌غم خود را به پرداخت طلب شفر اختصاص دهد و در این میان حواسش به طلبکاران داخلی نباشد.
در شرایطی که به شروع لیگ نزدیک می‌شویم و هنوز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی به روی استقلال بسته است و این تیم نمی‌تواند نام بازیکنان جدید را به ثبت برساند و شاید در ابتدای فصل بدون حضور تازه‌واردها وارد لیگ شود، تصور اینکه حواسش به بدهی بازیکنان داخلی باشد خیلی دور از منطق به نظر می‌رسد.
سال‌هاست که تیم‌های ایرانی با همین دست‌فرمان حرکت می‌کنند و بدهی مربیان و بازیکنان خارجی همینطور برای آنها دردسر درست می‌کند، اما فیفا در صورت پرداخت نشدن بدهی به‌طور حتم شرایط سخت‌تری برای تیم‌ها در نظر می‌گیرد و استقلال و هر تیم بدهکار دیگر باید بدهی‌اش را تسویه کند. در این میان باید دید در ادامه روند اعتراض ارسلان و واکنش باشگاه به این اعتراض چه می‌شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/439666/اعتراض-چراغ-خاموش-ارسلان-به-باشگاه
بستن   چاپ