آریا بانو
12سال برای برگشت به تیم ملی مبارزه کردم
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:48:11
آریا بانو - فرهیختگان / باید پول ساخت یک استادیوم مدرن را به ویلموتس بدهیم / انتقام از سپاهان؟ از من گذشته به فکر این چیزها باشم / فکری فرزند خوب استقلال است، من هم از انتخابم راضی‌ام.
امیر قلعه‌نویی فصل جدید را در سیرجان آغاز می‌کند تا گل‌گهر هفتمین تیمی باشد که ژنرال فوتبال ایران در آن به مربیگری می‌پردازد. قلعه‌نویی طی چند سال دوری از استقلال در آستانه فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر از هر زمان دیگری نسبت به این چند سال اخیر به نیمکت آبی‌پوشان نزدیک شد اما درنهایت یک تیم آبی‌پوش دیگر در لیگ یعنی گل‌گهر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی است.
بااین‌حال و در آن روزهایی که تنش‌ها برای انتخاب سرمربی استقلال به اوج رسیده و محمود فکری بین این باشگاه و نساجی برای توافق به‌منظور انتقالش به جمع آبی‌پوشان سرگردان بود، سرمربی اسبق استقلال تاثیرگذاری خود در این خصوص را ایفا و در تماس با مسئولان نساجی که با آنها رفاقت قدیمی و دیرینه دارد، درخواست کرد طرفین در یک جلسه مشکلات را برطرف کنند تا برخی رسانه‌ها از نقش پررنگ این سرمربی برای انتقال فکری به استقلال نیز یاد کنند. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با امیر قلعه‌نویی را در ادامه می‌خوانید.
از تعویق لیگ برتر صحبت‌مان را آغاز کنیم، هرچند این تاخیر باب میل برخی تیم‌هایی بود که دیرتر کار خود را آغاز کردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/439659/12سال-برای-برگشت-به-تیم-ملی-مبارزه-کردم
بستن   چاپ