آریا بانو
گل‌محمدی آرامش پرسپولیس را حفظ کرد
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:47:58
آریا بانو - ایرنا / کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی به تنهایی توانست آرامش پرسپولیس را در این روزهای سخت حفظ کند.
محمود کلهر در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس باید کمتر از 2 ماه دیگر در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود اما همچنان با مشکلات عجیبی روبه رو شده و حتی این باشگاه مدیرعامل یا سرپرست هم ندارد.
وی ادامه داد: امیدوارم هرچه سریعتر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود. امیدوارم فردی در راس باشگاه قرار گیرد که بتواند حداقل مشکلات بازیکنان را حل کند و تیم از این شرایط نامناسب خارج شود.
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با جدایی تعدادی از بازیکنان مطرح این تیم، گفت: ای کاش این بازیکنان در پرسپولیس می ماندند اما باید این را بدانید که تیم بزرگ پرسپولیس به هیچ بازیکنی وابسته نیست و در این چند فصل هم شاهد بودیم که با وجود جدایی برخی بازیکنان صاحب نام اما بازهم این تیم قهرمان لیگ برتر شد و توانست بار دیگر به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
وی تصریح کرد: نام پرسپولیس بزرگتر از نام هر بازیکنی است که در این تیم توپ می زند. در طول سالیان گذشته بازیکنان بزرگی در این باشگاه توپ زده اند که امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند اما این باشگاه همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.
کلهر خاطرنشان کرد: باید از یحیی گل محمدی تشکر کنم که در این شرایط سخت آرامش بازیکنان و تیم را حفظ کرده است و بی تردید این موضوع به موفقیت پرسپولیس در طول فصل کمک زیادی خواهد کرد.
وی ادامه داد: گل محمدی در این روز ها فشار زیادی را تحمل کرده اما اطمینان دارم با قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جواب همه زحمات خود را خواهد گرفت. هواداران پرسپولیس بسیار فوتبال را می فهمند و می دانند سرمربی تیم چگونه در این شرایط سخت تیم خود را مدیریت کرده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/439655/گل‌محمدی-آرامش-پرسپولیس-را-حفظ-کرد
بستن   چاپ