آریا بانو
لیگ هندبال زنان با کیفیت خوبی برگزار شد
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:47:54
آریا بانو - ایرنا / سرمربی تیم اشتادساز مشهد با اشاره به اینکه با وجود بحران کرونا میزبانی لیگ برتر هندبال عالی بود، گفت: فدراسیون به بهترین نحو مسابقات را برگزار کرد و از کیفیت آن راضی بودیم.
تیم اشتادسازه مشهد در دور رفت لیگ برتر هندبال زنان موفق شد تا 6 امتیاز خود را از سه دیدار در گروه الف برابر تیم های سپاهان، پرسپولیس و فیروزآباد صدرنشین گروه خود شود.
نشمین شافعیان سرمربی اشتادسازه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بازی های این دوره بعد از چند سال به صورت نیمه متمرکز برگزار می شود و سطح دیدارها خیلی خوب بود. حتی یک تیم ضعیف هم در لیگ برتر این فصل شرکت نکرده بودند. همچنین فدراسیون با توجه به اینکه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بود توانستیم با امنیت خاطر بازی کنیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط تیم ها در این فصل خیلی خوب بود، گفت: هر چند که فدراسیون تصمیم گرفت تا مسابقات به صورت نیمه متمرکز باشد اما تهران میزبانی خوبی داشت و مسابقات لیگ برتر به بهترین نحو برگزار شد و همه تیم ها در مسابقات خوب و برای قهرمانی بسته شدند.
سرمربی اشتادسازه عنوان کرد: دیدار اول و تدارکاتی ما برابر سپاهان سنگین بود و بازیکنان خوب ما در این مسابقه مصدوم شدند. شرایط به گونه ای رقم خورد که تیم به هماهنگی نرسید. هر چند سعی کردیم که در دیدار بعدی بهتر شویم.
وی ادامه داد: در نیمه اول برابر فیروزآباد، این تیم را دست کم گرفتیم و با یک امتیاز از آن عقب ماندیم اما در نیمه دوم توانستیم این اختلاف را بهبود بخشیم.
شافعیان با اشاره به اینکه در دور دوم مسابقات لیگ متفاوت ظاهر می شوند، گفت: از نظر شرایط بدنی و هماهنگی در خط دفاع و حمله در مرحله دوم بهتر بازی می کنیم. ما 6 ماه مسابقه ای نداشتیم. سعی می کنیم که بازیکنان را از نظر آمادگی به سطح بالایی برسانیم.
وی افزود: مشهد درخواست میزبانی دور دوم مسابقات لیگ برتر را داده است و اگر قبول کنند میزبانی با کیفیتی خواهیم داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/439654/لیگ-هندبال-زنان-با-کیفیت-خوبی-برگزار-شد
بستن   چاپ