آریا بانو
سردار برمی گردد
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 11:45:06
آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی تیم زنیت بعد از شکست در برابر دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا ابراز امیدواری کرده است که سردار آزمون از هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه دوباره در ترکیب تیمش قرار بگیرد. 
سردار به دلیل بیماری که به نظر می رسد سرماخوردگی باشد علاوه بر غیبت در بازی با روبین در دیدار با دورتموند هم بازی نکرد اما سماک می گوید بر اساس داده های منتشر شده در مورد او احتمالا در هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه و در برابر خیمکی شرایط بازی پیدا خواهد کرد که من امیدوارم این چنین باشد. 
سردار در صورت حضور در این بازی شانس حضور دوباره در اردوی تیم ملی و بازی در برابر بوسنی را خواهد داشت؛ مسابقه ای که 22 آبان در بوسنی برگزار می شود. در غیر اینصورت به خاطر سه هفته غیبت در ترکیب زنیت در لیست مسافران تیم ملی به بوسنی قرار نخواهد گرفت. 
سماک سرمربی زنیت بعد از شکست دو بر صفر در برابر دورتموند خطاب به خبرنگاران گفت: سه شکست اخیر زنیت در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر روسیه همانند پیروزی‌ها بخشی از کار ماست. مقابل بوروسیا گرفتن نتیجه کار سختی بود. در دو بازی گذشته برابر کلوب بروژ بلژیک و روبین‌کازان بهتر بازی کردیم اما همواره نتیجه بهتر بودن پیروزی نیست و شکست خوردیم. باید صبور باشیم و برای مسابقه بعدی آماده شویم.

http://www.banounews.ir/fa/News/439638/سردار-برمی-گردد
بستن   چاپ