آریا بانو
ستاره ای که در میلان شکل گرفت: جواهر 21 ساله بلژیکی
پنجشنبه 8 آبان 1399 - 00:27:04
آریا بانو - آخرین خبر / میلان با هدایت استفانو پیولی به یکی از تیم های مورد توجه فوتبال اروپا تبدیل شده است. برخی جوان این تیم توانستند نام خود را سر زبان ها بیاندازند و در کنار بازیکنان باتجربه ای همچون زلاتان ایبراهیموویچ تیمی تسخیرناپذیر را تشکیل داده اند. یکی از این جوان ها سالماکرس، جوان 21 ساله و انرژیک بلژیکی است که فصل گذشته قرضی از اندرلخت به میلان ملحق شد و روسونری ها در این تابستان برای قطعی کردن قراردادش 3.5 میلیون یورو پرداختند.
به گزارش فوتبالی، با وجود آن که سالماکرس در شروع حضورش در میلان در پست دفاع راست حضور داشت اما بهترین نمایش خود را در زمانی ارائه داد که پستش جلوتر کشیده شد و در پست بال کناری بازی می کند. او در مقابل رم یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا بازی با تساوی سه بر سه به اتمام برسد. سالماکرس در تمامی سه بازی خود در لیگ ایتالیا به جز بازی مقابل بولونیا فیکس بوده است. او در مقابل بولونیا تنها گل فصل گذشته خود را به ثمر رساند.
سالماکرس یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال بلژیک است که عملکرد خوبش در میلان باعث شد تا به تیم ملی کشورش برسد و در پست هافبک چپ در بازی دوستانه مقابل ساحل عاج بازی کرد. او بازیکنی است که به تازگی خودش را به دنیای فوتبال معرفی کرده و آینده درخشانی پیش رویش است.

http://www.banounews.ir/fa/News/439485/ستاره-ای-که-در-میلان-شکل-گرفت--جواهر-21-ساله-بلژیکی
بستن   چاپ