آریا بانو
شاهکار کاپیتان راموس علیه دومین شکست
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 12:07:42
آریا بانو - ورزش 3 / مدافع پیش‌تاخته مادریدی‌ها توانست با پاس گل خود تیمش را از شکست مقابل مونشن گلادباخ نجات دهد.
پس از شکست غیر منتظره مقابل شاختار دونتسک و البته پیروزی بزرگ در الکلاسیکو مقابل بارسلونا، شاگردان زیدان برای کسب نخستین پیروزی اروپایی خود به آلمان سفر کردند تا در مقابل مونشن گلادباخ به میدان روند.
به مانند دیدار هفته نخست مقابل شاختار، بازهم کهکشانی‌ها غافلگیر شدند و پیروزی دو گله گلادباخی‌ها تا دقیقه 60، امیدها برای کسب اولین امتیاز رئال مادرید در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به حداقل رساند.
اما 10 دقیقه پایانی مسابقه برای شاگردان زیزو رویایی دنبال شد و ابتدا کریم بنزما توانست طلسم دروازه گلادباخ را بشکند و در ادامه، کاسمیرو در واپسین ثانیه‌های بازی کار را به تساوی کشاند تا از آلمان به مقصد اسپانیا زیدان و شاگردانش دست خالی سفر نکنند.
هر چند کامبک رئالی‌ها ناکام ماند اما درخشش دو عنصر دفاعی این تیم در فرار از شکست فوق‌العاده بود؛ راموس که پایه‌گذار پیروزی تیمش در الکلاسیکو بود، در واپسین لحظات پیش آمد روی سانتر واسکز توپ را برای کاسمیرو ساخت تا هافبک دفاعی برزیلی رئال گل تساوی را به ثمر برساند تا این‌چنین دو مهره کلیدی رئال در فاز دفاعی، ناجی زیدان و تیمشان در دومین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شوند.

http://www.banounews.ir/fa/News/438897/شاهکار-کاپیتان-راموس-علیه-دومین-شکست
بستن   چاپ