آریا بانو
نگاهی به بخارپز چندکاره شیائومی
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 10:55:24
آریا بانو - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، بخارپز چندکاره شیائومی مدل KRIBEE 5S یکی از محصولات جدید این کمپانی چینی است که از سیستم عامل Youpin نیز بهره می برد. شیائومی با عرضه محصولات جدید توانست بخشی دیگر از توانایی های بی نظیر خود را در محصولات با کیفیت و استانداردش نشان دهد.
با بخارپز چندکاره شیائومی بیشتر آشنا شوید
این محصول جدید کمپانی چینی شیائومی با عنوان KRIBEE 5S به چند منظور قابل استفاده است و می تواند چندین کاربرد را به کاربران خود ارائه دهد. این بخارپز چند کاره از سیستم عامل Youpin بهره می برد و فقط با قیمت 399 یوان (59 دلار) تحت سرمایه گذاری گسترده شیائومی قرار گرفت و هم اکنون پس از تامین سرمایه تنها با قیمت 699 یوان (104 دلار) به فروش می رسد.
بیشتر بخوانید: خشک کن برقی شیائومی معرفی شد بخارپز چند منظوره KRIBEE 5S دارای قدرت 2000 وات است و از یک سیستم گرمایشی دوگانه بهره می برد. یکی از این سیستم های فناوری گرمایشی از سطح 1200 وات برای گرم کردن یکنواخت بوده و دیگری که یک سیستم بخار مستقل 800 واتی است می تواند به سرعت در مدت زمان 5 ثانیه بخار تولید کند.

آریا بانو

آریا بانو


به لطف گرمایش دو گانه بخارپز یاد شده، لایه رویی بخار پز که به شکل U انگلیسی طراحی شده است، می تواند بخار را سریع تولید کرده و غذا را به طور مساوی گرم می کند.
بخارپز چندمنظوره شیائومی مجهز به یک مخزن مستقل است و از ظرفیت 750 میلی لیتری بهره می برد که می تواند به مدت 60 دقیقه بی وقفه بخار تامین کند.
بیشتر بخوانید: اسپیکر هوشمند جدید شیائومی روانه بازار می شود بخارپز از چندین عملکرد در یک دیگ پشتیبانی می کند و به راحتی می تواند از عهده انواع آشپزی ها مانند استیک سرخ شده، فرنی، غذاهای دریایی، پنکیک و غیره برآید.

آریا بانو

آریا بانو


از نظر ایمنی، از یک عملیات زمانبندی چند موقعیتی پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، اگر آب در مخزن آب نباشد برق به طور خودکار قطع می شود.
پیش بینی می شود این محصول کاربردی شرکت شیائومی از 7 دسامبر سال 2020 آغاز شود.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو


http://www.banounews.ir/fa/News/438758/نگاهی-به-بخارپز-چندکاره-شیائومی
بستن   چاپ