آریا بانو
کل‌کل داغ و بامزه یوونتوس و بارسلونا در توییتر
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 03:00:34
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا و یوونتوس روز چهارشنبه جذاب ترین بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد هر چند که جای خالی کریستیانو رونالدو که به علت کرونا بازی را از دست داده، محسوس خواهد بود.
فوتبالدوستان منتظر دیدن تقابل دوباره رونالدو و مسی بودند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد چرا که ستاره پرتغالی همچنان به کرونا مبتلا است و بازی را از دست داد. اما مسی قطعا در بازی چهارشنبه شب حضور خواهد داشت. لئو شروع فصل جالبی نداشته است. حالا در آستانه بازی چهارشنبه، صفحه توییتر بارسلونا به سراغ کل کل با یوونتوس رفته است. صفحه بارسلونا تصویری از گلزنی مسی مقابل یووه منتشر کرده و نوشته است:" سلام یوونتوس. ما آماده ایم تا (شکلک بز با عبارت انگلیسی GOAT مخفف کلمه بهترین بازیکن تاریخ) را فردا شب در زمین شما ببینیم."
باشگاه یوونتوس البته ترجیح داده که به رونالدو اشاره نکند و به جایش ویدیویی از گلزنی پائولو دیبالا به تیم کاتالان را در جواب منتشر کرده و نوشته است:" ترجیح می دهیم که این چپ پای بی نظیر آرژانتینی را ببینیم." و بعد از آن هم صفحه بارسلونا تصویری از گل نیمار به یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان 2015 منتشر کرده است و با اشاره به خوشحالی گل معروف دیبالا نوشته است:" خوب است. ماسک در این دوران مهم است اما آیا از این بهتر است؟ (شکلک هیس که خوشحالی معروف نیمار است."
این کل کل اینستاگرامی جالب به شدت سر هواداران را در آستانه بازی یوونتوس و بارسلونا گرم کرد و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

http://www.banounews.ir/fa/News/438719/کل‌کل-داغ-و-بامزه-یوونتوس-و-بارسلونا-در-توییتر
بستن   چاپ