آریا بانو
کریم و کاسیمیرو قهرمانان بوروسیا پارک
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 03:00:25
آریا بانو - ورزش 3 / برگردان کریم بنزما و بغل پای کاسیمیرو رئال مادرید را در لیگ قهرمانان زنده نگاه داشت. تیم زیدان امشب بازگشتی باشکوه داشت.
رئال مادرید چیزی تا حذف از لیگ قهرمانان و رفتن احتمالی به لیگ اروپا نداشت. شکست برابر گلادباخ البته هیچ چیز را قطعی نمی کرد ولی با توجه به دو بازی متوالی برابر اینتر به سختی می توان متصور شد که رئال در صورت شکسست به گلادباخ شانس زیادی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد اما قهرمان 13 دوره لیگ قهرمانان نشان داد که هرگز نمی توان این تیم را مرده تصور کرد.
رئال مادرید با دو گل مارکوس تورام تا دقیقه 86 از میزبانش گلادباخ عقب بود. دقیقه 61 تیبو کورتوا یک موقعیت تک به تک را گرفت تا اندک امیدهای رئال برای بازگشت حفظ شود. زین الدین زیدان در یک ربع پایانی بازی با بیرون کشیدن تونی کروس و وینسیوس و به میدان فرستادن لوکا مودریوچ و ادن هازارد جریان بازی را کاملا به سود رئال عوض کرد.
با ورود مودریچ و هازارد جان تازه ای به خظ میانی و حمله رئال تزریق شد. تعداد پاس های اشتباه و توپ های لو رفته کمتر شد و حملات رئال نظم بیشتری به خود گرفت.
دقیقه 86 بازی فده والورده از سمت راست زمین اقدام به ارسال توپ کرد. او در شرایطی تقریبا نامتعادل این کار را انجام داد و در حالی که تصور می شد توپ راهی اوت خواهد شد، کاسیمیرو با پروازی بلند توپ را با سر به درون شش قدم انداخت تا کریم بنزما با یک ضربه برگردان فاصله را به یک گل کاهش دهد.
حملات رئال ادامه داشت و دقیقه 93 شاگردان زیدان به گل تساوی رسیدند. زننده این گل کاسیمیرو بود تا با یک پاس گل و یک گل قهرمان رئال لقب بگیرد.
این بار ارسال توپ از سوی مودریچ را سرخیو راموس با سر به درون ششم قدم انداخت تا کاسیمیرو با یک بغل پا کار را تمام کند. زیدان با اسم رمز کاسیمیرو از یک باخت مسلم فرار کرد و رئال امیدوار به صعود باقیماند.
پس از پیروزی بر بارسا در ال کلاسیکو و این یک امتیاز طلایی، روحیه رئال برای ادامه را حفظ خواهد کرد. بیش ار هر چیزی رئال این مهم را مدیون کاسیمیرو است. کهکشانی ها چهارشنبه بعد در دی استفانو میزبان اینتر هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/438715/کریم-و-کاسیمیرو-قهرمانان-بوروسیا-پارک
بستن   چاپ