آریا بانو
بارتومئو استعفا کرد
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:26:26
آریا بانو - ورزش 3 / رادیو کاتالونیا مدعی شد جوزپ بارتومئو از ریاست باشگاه بارسلونا استفاده است.
به نظر می‌رسد که جوزپ بارتومئو دیگر رئیس باشگاه بارسلونا نیست چرا که در جلسه فوری برگزار شده در روز سه‌شنبه او به همراه برخی دیگر از مدیران باشگاه کاتالانی از سمت خود استعفا داده‌اند.
بارسلونا در یکی دو فصل گذشته نتایج کابوس واری به دست آورده که اوج آن به دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل برمی‌گردد جایی که بلوگرانا با نتیجه عجیب و غریب 8-2 در برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا سنگین ترین باخت این تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده باشد.
اگرچه بعد از آن شکست فاجعه بار تغییر و تحولاتی در باشگاه بارسلونا ایجاد شد و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما بسیاری از هواداران این تیم اعتقاد داشتند که دلیل اصلی عدم موفقیت تیم شان ضعف مدیریتی است و باید جوزپ بارتومئو هرچه سریعتر از سمت خود کناره گیری کند.
حالا چند روز بعد از شکست بارسلونا در دیدار ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید و در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به نظر می‌رسد که آرزوی هواداران تیم کاتالانی برآورده شده و با توجه به ادعای رادیو کاتالونیا و دیگر منابع اسپانیایی بارتومئو از مدیریت بارسلونا استعفا داده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/438697/بارتومئو-استعفا-کرد
بستن   چاپ