آریا بانو
چه کسی از کریستیانو رونالدو در قرنطینه عکس می‌گیرد؟
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:26:25
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: پس از ابتلای کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا او مدتی است که از میادین دور است و در قرنطینه به سر می‌برد. او در این روز ها که قرنطنیه شده تصاویر مختلفی را از خودش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده است. با توجه به قرنطنیه بودن او چه کسی این عکس ها را می‌گیرد؟
انتقاداتی از کریستیانو رونالدو مطرح شد که پروتکل ها را رعایت نکرده و به همین دلیل به کرونا مبتلا شده است. رونالدو این حرف ها را بی اساس خواند. پس از آن هم گفته شد که رونالدو در خانه با اعضای خانواده‌اش ارتباط دارد اما کریستیانو رونالدو در واکنش به این شایعات گفت که او در طبقه‌ای کاملا مجزا نسبت به سایر اعضای خانه زندگی می‌کند و ارتباطی با نامزد و فرزندانش ندارد. تصاویری که کریستیانو رونالدو در این مدت از خودش در اینستاگرام منتشر کرده یا سلفی بوده‌اند و یا خودش به تنهایی با فاصله‌ای زیاد نسبت به عکاس ایستاده و شخص دیگری از خارج از خانه وارد قرنطینه رونالدو نشده است. 
در واقع به نظر می‌رسد که این تصاویر توسط جورجینا رودریگز از او گرفته می‌شوند چرا که در اولین پستی که رونالدو پس از ابتلا به کرونا منتشر کرده بود، نامزدش به دور از او از بدنسازی رونالدو و محوطه‌ای که در آن حضور داشت، فیلم گرفت. مسئله‌ای که نشان می‌دهد این تصاویر توسط نامزد رونالدو و با فاصله‌ای دور گرفته می‌شوند و یا در برخی تصاویر خود رونالدو عکس سلفی گرفته و به تنهایی این تصاویر را از خودش می‌گیرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/438696/چه-کسی-از-کریستیانو-رونالدو-در-قرنطینه-عکس-می‌گیرد؟
بستن   چاپ