آریا بانو
ژاپن گردی آندرس اینیستا با همسرش
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:25:58
آریا بانو - آخرین خبر / سایت فوتبالی نوشت: آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا در سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، این باشگاه در منطقه هیوگو از ژاپن قرار دارد و به نظر می‌رسد که هافبک اسپانیایی و همسرش، آنا اورتیز، از زندگی در آن راضی هستند. آندرس اینیستا در سال 2012 ازدواج کرده است.
آندرس اینیستا که زننده گل قهرمانی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 بود، بدون شک یکی از پرافتخار ترین هافبک های تاریخ فوتبال است. هنرنمایی های او در خط هافبک بارسلونا و اسپانیا فراموش نشدنی است. او معتقد بود که حضورش در فوتبال ژاپن به او اجازه داده تا زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشد، اینیستا در سال نخست حضورش در فوتبال ژاپن گفته بود:" با حضور در ژاپن زمان بیشتری برای فکر کردن دارم. در ژاپن شرایط متفاوت است. فشار و استرس وجود دارد ولی زندگی به شکل سالم تر دنبال می شود." او علاوه بر توسعه برند خود، سایر برند های پوشاک را هم تبلیغ می‌کند.
آندرس اینیستا به همراه همسرش در این روز ها به گشت و گذار در ایالت هیوگو ژاپن مشغول شده‌اند و هافبک اسپانیایی در این عکس برند پوشاک اسپرینگ فیلد را تبلیغ می‌کند. این تصویر را همسر اینیستا از او گرفته است.

http://www.banounews.ir/fa/News/438685/ژاپن-گردی-آندرس-اینیستا-با-همسرش
بستن   چاپ