آریا بانو
مهر تایید بارتومئو بر سوپرلیگ اروپا در شب استعفا
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 01:25:27
آریا بانو - ورزش 3 / جوزپ ماریا بارتومئو امشب در بیانیه استعفای خود برگزاری سوپرلیگ اروپا را تایید کرد.
جوزپ ماریا بارتومئو ساعاتی پیش رسما از ریاست باشگاه بارسلونا استعفا کرد. او ساعت 23.30 مقابل خبرنگاران و عکاسان بیانیه استعفای خود را قرائت کرد و در بخش هایی از این بیانیه روی برگزاری سوپرلیگ اروپا و فرمت جدید جام جهانی باشگاه ها صحه گذاشت.
بارتومئو در این رابطه گفت:« می توانم اعلام کنم که روز گذشته در جلسه هیئت مدیره در مورد شرایط حضور بارسا در سوپرلیگ اروپا صحبت کردیم و قرار شد تصمیم نهایی در جلسه بعدی اعضای باشگاه اتحاذ گردد. باید بگویم که تیم های بزرگی از اروپا پشت این پروژه هستند که می تواند استحکام و ثبات مالی بارسلونا و دیگر باشگاه های حاضر در سوپرلیگ را تضمین کند. به تیم قهرمان 100 میلیون یورو پاداش خواهد شد. می توانم با افتخار بگویم که بارسا از حیث ارزش ها بزرگترین باشگاه دنیاست که در بسیاری از مسائل کلان، اعضا تصمیم گیرنده اند. سوپرلیگ اروپا تضمین خواهد کرد که باشگاه همچنان در اختیار اعضا باقی بماند.»
سوپرلیگ اروپا قرار است با شرکت 18 تیم بزرگ اروپایی شامل 5 تیم انگلیسی و نیز رئال و بارسا از اسپانیا برگزار شود که رقیبی جدید برای لیگ قهرمانان خواهد بود. این رقابت ها سود مالی فراوانی را به باشگاه های بزرگ تزریق خواهد کرد.
بارتومئو در مورد جام جهانی باشگاه ها گفت:« ما همچنین موافقت خود با شرکت در شکل جدید این رقابت ها را اعلام کرده ایم. رقابت هایی که قرار بود سال 2021 به انجام برسد ولی به خاطر پاندمی کرونا به تابستان 2020 موکول شده است.»

http://www.banounews.ir/fa/News/438678/مهر-تایید-بارتومئو-بر-سوپرلیگ-اروپا-در-شب-استعفا
بستن   چاپ