آریا بانو
بدری: حدود یک چهارم دانش آموزان اردبیلی به شبکه شاد دسترسی ندارند
سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:48:21
آریا بانو - به گزارش ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن محکوم کردن مسوولان کشور فرانسه به خاطر توهین به پیامبر اکرم (ص) گفت: معلوم نیست چگونه از توهین به مقدسان مسلمانان جهان، آزادی بیان را استنباط می‌کنند. احترام به عقاید انسان‌ها کجای دموکراسی و آزادی خواهی مغرضانه آنها قرار دارد؟ سخنان مکرون که در تداوم سیاست نفرت پراکنی و اسلام ستیزی غرب قرار دارد نه نتها کوچکترین کمکی به گسترش صلح و برادری در دنیا نمی‌کند بلکه آتش افراط گرایی را شعلهورتر می‌سازد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بیش از هشت ماه است که کرونا همه معادلات سیاسی،‌ اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جهان را به هم زده است. اما آسیب پذیری کشورها بسته به قدرت مدیریت و تصمیم گیری مسوولین متفاوت بوده است. در کشور ما علیرغم توفقیات مقطعی نتایج خوشایند نیست یا تصمیمات نامناسب گرفته می‌شود و یا در زمان نامناسب اتخاذ می‌شود. بسیاری از تصمیمات ضمانت اجرایی ندارند.
وی افزود: شنیدن مرگ چندصد نفر در روز عادی شده است از یک طرف مردم وحشت کرده و از طرف دیگر حساسیت لازم به موضوع را ندارند.
این عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان این که حوزه انتخابیه‌ام هفته‌ها در وضعیت قرمز به سر می‌برد گفت: نه خبری از محدودیت‌ها می‌شود و نه دورکاری کارکنان تا کی باید وضعیت را عادی جلوه بدهیم؟
بدری خطاب به وزیر آموزش وپرورش گفت: حدود یک چهارم دانش آموزان اردبیل به شبکه شاد دسترسی ندارند بسیاری از دانش آموزان از تهیه تبلت و موبایل در مضیقه هستند و معلمان دلسوز از تجهیزات شخصی برای امور آموزشی استفاده می‌کنند. آیا احساس نمی‌کنید که این اتفاقات با عدالت آموزشی در تضاد است؟
وی خطاب به حاجی میرزایی ادامه داد: اضافه کاری کارکنان آموزش و پرورش در سال‌های گذشته هر چند به صورت نامنظم و حداقلی پرداخت می‌شد اما اکنون با گذشت بیش از 7 ماه از سال تحصیلی جدید ریالی اضافه نشده است. در این خصوص اقدامات لازم را به عمل بیاورید.
بدری در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما در کشور در بحران بذر و کود مواجهه شدیم قیمت‌ها سر به فلک کشیده و نجومی هستند. لازم است در اسرع وقت به موضوع ورود کرده و اجازه ندهید سکوت شما و همکارانتان باعث تنگ تر شدن عرصه برای کشاورزان مظلوم و زحمتکش بشود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/438190/بدری--حدود-یک-چهارم-دانش-آموزان-اردبیلی-به-شبکه-شاد-دسترسی-ندارند
بستن   چاپ