آریا بانو
طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در مجلس بررسی می‌شود
سه شنبه 6 آبان 1399 - 10:26:28 AM
آریا بانو-

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس درخصوص در اولویت قرار دادن گرفتن طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی با 179 رأی موافق موافقت کردند.

«محمدحسین حسین زاده بحرینی» نماینده مردم مشهد در مجلس بیان داشت:  اتفاق نظر نمایندگان در جلسه غیرعلنی بر این بود که نیاز است تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس ایجاد شود و این پیشنهاد امروز اولین بسته پیشنهادی در چارچوب همین تغییرات است که درخصوص مدیریت داخل صحن مجلس تدوین شده است.

محسن زنگنه رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: این پیشنهاد پس از تصویب در کمیسیون در سامانه مجلس بارگزاری و در اختیار نمایندگان قرار گرفت و پیشنهادات نمایندگان نیز نسبت به آن ثبت گردید. این طرح در صورت تصویب، تحولی در نحوه مدیریت صحن ایجاد و در رسیدگی به موضوعات سرعت و کارآمدی بیشتری ایجاد خواهد کرد و امیدوارم با موافقت نمایندگان بتوانیم جزئیات آن را به تصویب برسانیم.

وی در مخالفت با این پیشنهاد گفت: با توجه به آنچه که من در جزئیات این بسته می بینم و سایر دستورهایی که در اولویت بررسی قرار دارد، به نظر می آید، می توان این موضوع را در زمان دیگری مورد بررسی قرار داد.

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در موافقت با این پیشنهاد گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در آینده نزدیک و طرح و لوایح مختلفی که در مجلس وجود دارد، و لزوم سرعت و کیفیت بخشیدن به کار جلسات مجلس، بررسی و تصویب پیشنهاد حاضر از اهمیت بالایی برخوردار و لازم است بیش از این زحمات دوستان در کمیسیون تدوین آیین نامه به تاخیر نیفتد و اگر در محتوا پیشنهادی وجود دارد، نمایندگان می توانند حین بررسی طرح ارائه دهند تا اصلاحات آن اعمال شود.


http://www.banounews.ir/fa/News/438017/طرح-اصلاح-موادی-از-آیین-نامه-داخلی-مجلس-با-اولویت-در-مجلس-بررسی-می‌شود
بستن   چاپ