آریا بانو
او باید از بارسلونا برود!
سه شنبه 6 آبان 1399 - 00:54:50
آریا بانو - ورزش 3 / ستاره سابق تیم ملی فرانسه به آنتوان گریزمان توصیه کرد که از بارسلونا جدا شود.
 شرایط آنتوان گریزمان در بارسا روز به روز بدتر می شود. گریزمان پس از ناکامی در 4 بازی ابتدایی بارسا در لالیگا، در اولین بازی بارسا در لیگ قهرمانان برابر فرانس واروش هم 90 دقیقه روی نیمکت بود و شانس بازی را پیدا نکرد.

آریا بانو

بسیاری تغییر پست او در ترکیب بلوگرانا را علت اصلی این افت فاحش می دانند. برای اولین بار از فصل 15-2014 است که گریزمان در 5 هفته نخست لالیگا موفق به گلزنی نشده است.
بیسنته لیزارازو ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بایرن مونیخ معتقد است گریزمان باید بارسا را ترک کند. او به تله فوت گفت:« شرایط گریزمان در بارسا واقعا سخت و دشوار شده است. او یک استعداد خالص است و بازیکنی بسیار بسیار خوب که در تیم ملی فرانسه بارها شایستگی هایش را نشان داده است. آنتوان اما در بارسا یک ستاره تاثیرگذار نیست و روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب نمی کنند. این یک مشکل بزرگ و واقعی است.»
لیزارازو ادامه داد:« گریزمان به بارسا رفت تا رویای بازی کنار مسی برای او محقق شود ولی متاسفانه ارتباط فنی بین شان در زمین مسابقه وجود ندارد و در باهم هماهنگ نیست. مشکل گریزمان در بارسا عدم اطمینان کادر فنی است و با ادامه این شرایط، او یک لحظه هم نباید نسبت به ترک این تیم تردید داشته باشد. 18 ماه از پیوستن او به بارسا گذشته نه دو ماه و شرایط او هنوز خوب نشده است. گریزمان باید از بارسا برود.»

http://www.banounews.ir/fa/News/437889/او-باید-از-بارسلونا-برود!
بستن   چاپ