آریا بانو
مالک باشگاه مالاگا رئیس‌جمهور فرانسه را تهدید کرد
سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:53:39 AM
آریا بانو - آخرین خبر / عبدالله الثانی، مالک قطری باشگاه اسپانیایی مالاگا در شبکه های اجتماعی جنجال ساز شد. الثانی در اقدامی عجیب، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را به خاطر صحبت های اخیرش علیه مسلمانان افراطی تهدید کرد.
به گزارش فوتبالی، قتل یک معلم در فرانسه به علت نشان دادن کاریکاتورهای پیامبر اسلام (ص) به شاگردانش همچنان جنجال ساز است و حالا کار به فوتبال کشیده شده است. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه اخیرا از مسلمانان افراطی انتقاد کرده بود و انها را تهدید کرده بود. بسیاری از کشورهای مسلمان به صحبت های مکرون واکنش نشان دادند و از ان انتقاد کردند و حالا الثانی مالک قطری پی اس جی در پیامی تند خطاب به رئیس جمهور فرانسه نوشته است:" اگر عذرخواهی رسمی از طرف تمامی کشورهای مسلمان به خاطر این صحبت های مملو از نژادپرستی، نفرت و تحریک در کار نباشد و اقدامات علیه رسول الله (ص) در کار نباشد، منتظر عواقبش باشید."پ
الثانی همچنین از کشورهای اسلامی خواست تا محصولات فرانسوی را تحریم کنند. مالک باشگاه مالاگا که به نظر می رسد از رئیس جمهور فرانسه به شدت عصبانی است، در پیامی دیگر نوشت:" کشورهای غربی دیگری هم باید تحریم شوند. فیلم ها و کاریکاتورهای توهین آمیز را فراموش نمی کنیم."

http://www.banounews.ir/fa/News/437867/مالک-باشگاه-مالاگا-رئیس‌جمهور-فرانسه-را-تهدید-کرد
بستن   چاپ