آریا بانو
درگیری لفظی عنایتی و فکری!
دوشنبه 5 آبان 1399 - 12:28:46
آریا بانو - خبر ورزشی / حمله عنایتی به فکری در حاشیه بازی دوستانه روز شنبه از مهمترین اتفاقات حاشیه‌ای دیدار دوستانه‌ای بود که بین استقلال و هوادار برگزار شد.
این در حالی بود که پیش از شروع دیدار دو تیم، هم عنایتی و هم فکری که سال‌ها در استقلال کنار هم توپ زده بودند با هم خوش و بش کرده و مقابل دوربین عکاس باشگاه عکس یادگاری هم گرفته بودند ولی اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد موجب شد تا این دو مربی در نهایت کمی برای هم شاخ و شانه بکشند!
درگیری از ثانیه صفر استارت خورد!
ماجرا زمانی آغاز شد که سوت بازی در دقیقه صفر به صدا درآمد. رضا عنایتی با تیم احیا شده هوادار (که در نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کرده بود) سعی داشت توانایی‌های تیمش را به رخ تیم نایب‌قهرمان لیگ برتر بکشد و از سویی دیگر به عنوان کسی که او نیز دوست دارد روزی جایگزین محمود فکری روی صندلی سرمربیگری استقلال شود به شدت و با حساسیتی خاص بازی را دنبال می‌کرد. در سوی مقابل نیز محمود فکری بود که به شدت نسبت به تیمش حساس است و دوست داشت تمام خواسته‌هایش یک به یک اجرا شده و در نهایت با برد زمین را ترک کند. 
بازی بی‌احتیاط کار دست 2 مربی داد!
جدیت در برگزاری این دیدار بین هر دو تیم باعث شده بود که بخشی از قول و قرارهای قبل از بازی نزد بازیکنان دو تیم از یادها برود. رضا عنایتی و محمود فکری پیش از شروع دیدار دوستانه از یکدیگر خواسته بودند به بازیکنان‌شان تأکید کنند از بازی خشن پرهیز کرده و تنها به فکر اجرای تاکتیک‌های تمرین شده باشند. 
فکری و عنایتی بازیکنان را تهییج کردند!
به رغم همه سفارش‌ها ولی خود مربیان در حین برگزاری بازی با فریادهایی که بر سر بازیکنان‌شان می‌کشیدند آنها را وادار به ارائه بازی جدی می‌کردند و در نهایت این فشار بیرونی به همراه بدن‌های تازه از بدنسازی خارج شده موجب شد که یکی از بازیکنان جوان استقلال با یک بازی خشن روی هافبک راست تیم هوادار، داد عنایتی را به هوا بلند کند. 
برخورد کریم‌زاده، عنایتی را ناراحت کرد
متین کریم‌زاده بازیکن جوان و دفاع چپ استقلال در یک صحنه برای ممانعت از عبور بازیکن هوادار به سمت او رفته و دو بازیکن به شدت به هم برخورد کردند و نقش بر زمین شدند. اینجا بود که داد هر دو مربی به هوا بلند شد و البته ابتدا عنایتی بود که به تصور مصدومیت شدید بازیکنش برای فکری ابراز تأسف کرد و با داد گفت، این بود بازی با احتیاطی که قولش را داده بودی؟ و در مقابل محمود فکری نیز جواب رضا را با همین جمله اما به شکلی دیگر داد و این جر و بحث در نهایت با مداخله دیگر اعضای کادر فنی و اطمینان خاطری که کادر پزشکی به هر دو سرمربی داد که مشکلی برای هیچ یک از دو بازیکن ایجاد نشده خاتمه یافت. 
فکری در آشتی‌کنان پیشقدم شد!
البته این پایان ماجرا نبود چون دو مربی در پایان بازی توسط اعضای کادر فنی‌شان به سمت هم برده شده و با روی خوش با هم آشتی کردند و بابت داد و فریادی که در جریان بازی برای هم کشیده بودند عذرخواهی کرده و در نهایت با روی خوش از هم جدا شدند. البته فکری که تیمش برنده شده بود در این اقدام بیش از عنایتی پیش‌دستی کرد. این دیدار در پایان با برد تیم استقلال و نتیجه یک- صفر روی تک گل آرش رضاوند به پایان رسید.

http://www.banounews.ir/fa/News/437327/درگیری-لفظی-عنایتی-و-فکری!
بستن   چاپ