آریا بانو
جیمی واردی ماشین گلزنی لستر، قاتل آرسنال
دوشنبه 5 آبان 1399 - 12:28:20
آریا بانو - ورزش 3 / جیمی واردی ستاره لسترسیتی که تیمش دیشب با تک‌گل او موفق شد آرسنال را شکست دهد در مقابل توپچی‌ها کارنامه فوق العاده ای دارد.
لسترسیتی دیشب موفق شد آرسنال را با تک گل جیمی واردی ستاره گلزنش با نتیجه 1-0 شکست دهد. واردی اما در مقابل آرسنال کارنامه فوق العاده ای دارد و به نوعی گربه سیاه توپچی‌ها به حساب می‌آید.
جیمی واردی تا کنون در لیگ برتر جزیره دوازده بار در مقابل آرسنال قرار گرفته و در این دوازده بازی 11 بار دروازه این تیم را باز کرده که آمار فوق العاده ای برای این مهاجم لستر به حساب می‌آید.
در لیگ برتر انگلیس تنها یک مهاجم دیگر از نظر آمار گلزنی به آرسنال نسبت به واردی برتری دارد و او کسی نیست جز وین رونی که با پیراهن منچستریونایتد و اورتون 12 بار دروازه آرسنال را باز کرده بود.
واردی اما از نظر تعداد گلهای زده به آرسنال در بازی‌های خارج از خانه در لیگ برتر پیشتاز است. او با گلی که دیشب در خانه آرسنال به ثمر رساند تعداد گل‌هایی که در خانه توپچی‌ها به ثمر رسانده را به عدد 5 رساند.
جیمی واردی دیشب در حالی برای آرسنال گلزنی کرد که بعد از یک دوره مصدومیت برای اولین بار بود که به میدان بازمی گشت. واردی دو بازی قبلی لستر مقابل استون ویلا و زوریا لوهانسک در لیگ اروپا را به دلیل این مصدومیت از دست داده بود.
برندن راجرز سرمربی لستر در دقیقه 60 تصمیم گرفت واردی را به میدان بفرستد و او 20 دقیقه بعد تک گل بازی را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین نصیب لستر شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/437320/جیمی-واردی-ماشین-گلزنی-لستر،-قاتل-آرسنال
بستن   چاپ