آریا بانو
ایران مسابقات جهانی تنیس روی میز را تحریم می‌کند؟
دوشنبه 5 آبان 1399 - 12:27:36
آریا بانو - میزان / به نظر می‌رسد در صورتی که رقابت‌های جهانی تنیس روی میز برگزار شود ملی پوشان کشورمان به این رقابت‌ها اعرام نخواهند شد.
در حالی رقابت‌های جهانی تنیس روی میز قرار است اسفند سال جاری برگزار شود که شاید این رقابت‌ها برای چندمین بار لغو شود. با این حال در صورتی که لغو نشود این احتمال وجود دارد که ایران در آن شرکت نکند و این رقابت‌ها را تحریم کند.
مهمترین موضوعی که احتمال تحریم رقابت‌های جهانی را افزایش داده وضعیت شیوع ویروس کرونا است. سلامتی ورزشکاران باعث شده فدراسیوت تنیس روی میز ایران برای اعزام ملی پوشان این رشته به رقابت‌های جهانی دچار تردید شود.
مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در گفت وگویی که چندی پیش با خبرگزاری میزان داشت در خصوص برگزاری رقابت‌های جهانی گفته بود: فعلا منتظر هستیم تکلیف مسابقات جهانی مشخص شود؛ چون نمی‌شود ملی‌پوشان را در شرایطی به اردو آورد که زمان برگزاری مسابقات جهانی مشخص نیست. اردوی تیم ملی باید زمانی برگزار شود که ملی‌پوشان در زمان برگزاری مسابقات جهانی به اوج آمادگی برسند.
باید دید در نهایت رقابت‌های جهانی تنیس روی میز برگزار می‌شود یا خیر؛ هر چند بعید است امسال شاهد برگزاری این رقابت‌ها باشیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/437314/ایران-مسابقات-جهانی-تنیس-روی-میز-را-تحریم-می‌کند؟
بستن   چاپ