آریا بانو
شوخی جالب راموس و همسرش
دوشنبه 5 آبان 1399 - 04:16:06
آریا بانو - آخرین خبر / یکی از قابلیت های محبوب اپلیکیشن های ویرایش عکس این است که به کاربران اجازه می دهد تا خودشان را به جای شخصیت های معروف یا کاراکترهای فیلم ها بگذارند که به نظر می رسد پیلار روبیو همسر سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید هم یکی از طرفداران ویژه این قابلیت است.
به گزارش فوتبالی، پیلار روبیو همسر سرجیو راموس به تازگی در صفحه اینستاگرام خود تصویری از خودش منتشر کرده که سرش را به جای "میلا یوویچ" بازیگر نقش اصلی مجموعه فیلم های (Resident Evil) گذاشته است و احتمالا به این فیلم های در ژانر ترسناک و علمی - تخیلی علاقه خاصی دارد. پیلار در مورد ظاهرش در این تصویر از همسرش سرجیو راموس نظر خواسته و نوشته است: " فکر می کنم تغییر ظاهر برایم بد نباشد. نظرت چیست، عشقم؟"
کاپیتان رئال مادرید که از گلزنی و پیروزی در ال کلاسیکو سرخوش و خوشحال است هم خیلی سریع جواب همسرش را داد و با شوخی برای وی نوشت:" همه چیز خوب است اما اگر قرار است که با اسلحه به خانه بیایی، قبلش به من خبر بده!" (اشاره به کاراکتر این مجموعه فیلم ها که معمولا با اسلحه به مبارزه زامبی ها می رود!) و کمی بعد در پیام دیگری نوشت:" دوستت دارم زندگی من. می توانی ظاهرت را تغییر بدهی اما نیازی نیست که از درون (باطن) تغییر کنی."
پیلار روبیو که مجری تلویزیون اسپانیاست سال گذشته مراسم ازدواج خود را با سرجیو راموس برگزار کرد.

http://www.banounews.ir/fa/News/437072/شوخی-جالب-راموس-و-همسرش
بستن   چاپ