آریا بانو
حاشیه‌های نیمار تمامی ندارد!
دوشنبه 5 آبان 1399 - 04:16:05
آریا بانو - آخرین خبر / به نظر می‌رسد که حاشیه سازی های نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن، تمامی ندارد. او اخیرا با سر و وضعی عجیب همراه با موزیکی از امیلیا مرنس، خواننده آرژانتینی، به رقصی رپ استایل مشغول شده و از خود فیلم گرفته و در استوری اینستاگرامش منتشر کرده است تا نشان دهد علاقه‌ی زیادی حاشیه سازی دارد.
به گزارش فوتبالی، نیمار علاقه خاصی به خالکوبی و موزیک رپ دارد و در اوقات فراغتش گاهی موزیک رپ گوش می‌دهد و همراه با آن رقصی رپ استایل اجرا می‌کند. در جدید ترین رقصی که او همراه با موزیک رپ انجام داده، این بازیکن با پخش کردن موزیکی از امیلیا با تیپی عجیب و غریب مشغول اجرای حرکات رپ استایل می‌شود.
نیمار با عملکرد خوبی که در پیروزی‌های اخیر برزیل داشت تا حدودی توانست شروع فصل پر حاشیه‌ی خود را التیام ببخشید. اگرچه پاریسن ژرمن اخیرا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد باخت اما نیمار از شروع فصل وحشتناکش فاصله گرفته است و باید دید که در ادامه چگونه عمل می‌کند اما چیزی که واضح است این است که حواشی بخشی از زندگی نیمار هستند که فوتبالش را هم تا حدودی تحت تاثیر قرار می‌دهند. مسئله‌ای که ستاره برزیلی و هوادارانش باید با آن کنار بیایند.

http://www.banounews.ir/fa/News/437070/حاشیه‌های-نیمار-تمامی-ندارد!
بستن   چاپ