آریا بانو
حرکت جنجالی بازیکن ختافه
دوشنبه 5 آبان 1399 - 01:46:22
آریا بانو - آخرین خبر / مارک کوکوریا به بازیکنی جنجال ساز در نیمه اول بازی میان ختافه و گرانادا تبدیل شد. بین دو نیمه و در زمانی که خیل مانزانو، داور بازی قصد رفتن به رختکن را داشت، بازیکن ختافه مستقیم به سمت داور حرکت کرد و محکم به او تنه زد هر چند که داور متوجه نشد و فکر کرد که برخورد غیرعمدی بوده چرا که از پشت به او ضربه زد!
به گزارش فوتبالی، ایتورالده گونزالس داور بازنشسته که در حال حاضر به عنوان کارشناس داوری فعالیت می کند در مورد این صحنه گفت:" باید داور ویدیویی صحنه را بازبینی می کرد و بازیکن ختافه اخراج می شد. او عمدا داور را سرنگون کرد و به علت خشونت علیه داور باید کارت قرامز می گرفت.
هر چند که در این صحنه خیل مانزانو به داور تذکر داد اما ایتورالده توضیح داد:" بین دو نیمه صحنه را دوباره دیدم. نیازی به تذکر یا سرزنش نبود بلکه داور باید واکنش نشان می داد. چنین حرکاتی باید با واکنش داور ویدیویی همراه شوند و او باید اخراج می شد."
خیل مانزانو داور بازی در گزارش خود هیچ اشاره ای به این صحنه نکرده است چرا که به نظر می رسد که متوجه نشده بود که کوکوریا محصول آکادمی بارسلونا عمدا به او تنه زده است. باید دید که آیا کمیته مسابقات در مورد این اتفاق تصمیمی می گیرد یا نه.

http://www.banounews.ir/fa/News/437008/حرکت-جنجالی-بازیکن-ختافه
بستن   چاپ