آریا بانو
بازی در کنار رونالدو خاص و باورنکردنی بود
دوشنبه 5 آبان 1399 - 01:46:16
آریا بانو - طرفداری / لوکا مودریچ آخرین سال قراردادش با رئال مادرید را سپری می کند اما تأکید کرد که رابطه خوبی با باشگاه دارد.
لوکا مودریچ، هافبک 35 ساله کروات رئال مادرید عنوان کرد که برای بازگشت به تاتنهام بیش از حد پیر شده و نمی خواهد راه گرت بیل را در پیش بگیرد.
به نقل از مارکـا، مودریچ بعد از ثبت دو گل در دو بازی پیاپی برای رئال مادرید و انجام 350 بازی با پیراهن این تیم، به FourFourTwo گفت:
 برای بازگشت به تاتنهام سنی از من گذشته و هنوز یک سال دیگر از قراردادم با رئال مادرید باقی مانده و بعد از آن باید بببنیم که چه می شود. حس خوبی دارم و می خواهم تا چند سال دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهم. روی رئال مادرید و عناوینی که امسال می توانیم فتح کنیم تمرکز کرده ام. بعد از آن با مدیریت باشگاه صحبت خواهم کرد و راه حل مناسبی برای طرفین پیدا خواهیم کرد. با همه اعضای باشگاه رابطه بسیار خوبی ایجاد کرده ام و هر اتفاقی که رخ دهد مشکلی وجود نخواهد داشت.
 اگر قرار باشد یک مربی را برای همکاری انتخاب کنم، زیدان را انتخاب می کنم. رابطه ام با او خیلی خاص تر از سایر مربیان است و عناوین زیادی هم کنار هم فتح کرده ایم. زیدان معمولاً شما را به دفترش صدا می کند تا بگوید که در چه زمینه ای می توانید بهتر عمل کنید و چطور باید بازی کنید و چه کاری را خوب انجام دادید و کجا خوب نبودید...

آریا بانو

 وقتی برنده توپ طلا شدم کریستیانو به من تبریک گفت. با هم در ارتباط هستیم چون بازی در کنار او باورنکردنی و خاص بود. او بسیار پر توقع بود... در طول بازی ها همیشه از همه می خواست که بهترین عملکرد خود را ارائه کنند و به ما انگیزه می داد.
 با اینحال، توپ طلا را با قهرمانی در جام جهانی همراه با کرواسی عوض می کنم. عناوین فردی منحصر به فرد هستند، اما برای من عناوین تیمی مهم تر هستند. هیچ عنوانی مهم تر از جام جهانی نیست.

http://www.banounews.ir/fa/News/437003/بازی-در-کنار-رونالدو-خاص-و-باورنکردنی-بود
بستن   چاپ